Oud roest, en toch mooi.

Op een opslag voor scheepsonderdelen en metalen, liggen vaak spullen weg te roesten, en dat vind
interessant om te fotograferen, de kleuren zijn soms echt prachtig.

Werf 1

 

Werf 2

 

Werf 4

 

 

Werf 6

24 gedachten over “Oud roest, en toch mooi.

  1. En dat ben ik ook met je eens Edward.
    Heel vaak zie je van die roestige “dingen” maar de kleuren komen dan prachtig over.
    Jij laat dat hier ook echt heel mooi zien,.
    Echt prachtig gefotografeerd!

    Like

  2. Foto 1 is het voor mij Edward maar ook de laatste vind ik mooi. roest is vergankelijkheid en dat is iets wat intrigeert. Beetje vergelijkbaar met de herfst als een saai groen bos begint te kleuren

    Like

  3. Haha, mooi roest is niet lelijk. Leuk om te doen hè. Fraaie foto’s Edward. Ennuh, zwart/wit roest bestaat niet.

    Like

  4. Inderdaad altijd zeer interessant….. zo heb je in Urk (of beter gezegd….OP Urk, zoals de bewoners het benoemd willen hebben) een scheepswerf waar veel van dit moois te vinden is…

    Fijn weekend

    Like

  5. Erg mooi Edward, nee ik zou ze niet in zw/w neer zetten. De Eerste en de laatste vind ik het sterkst.

    Like

  6. Roest is mooi, de kleuren zijn prachtig van deze details. Toch denk ik net als Klaas, dat in z/w de foto’s zelfs nog krachtiger worden!
    Fijn weekend, grtjs 😉

    Like

  7. Edward, erg mooi hier hou ik van! Misschien is foto 1,2 of 3 in zwart wit ook heel mooi!

    Like

Reacties zijn gesloten.