Loodgieter.

Aangezien ik elk jaar maar weer, moet inleveren op mijn toch al karig pensioentje,
was er geen ontkomen meer aan, ik moest iets gaan bijverdienen.

Ik ben een klusbedrijfje begonnen als loodgieter, helaas kan ik mij nog geen
bedrijfsauto permitteren, dus ga ik op de fiets naar de klanten.

 

Loodgieter

37 gedachten over “Loodgieter.

  1. Grinnik… erg leuk gedaan Edward πŸ˜€ πŸ˜€
    Zal ik gaan flyeren voor je πŸ™‚
    Lieve groet van je vriendinnetje.

    Like

  2. Ik vind het heel jammer voor je dat je moet gaan klussen om iets bij te verdienen. Een grof schandaal dat het nodig is… Ik prijs je doorzettingsvermogen en inventiviteit β™₯
    Lieve groet

    Like

  3. Super Edward heb je wel zo.n blauwe overallπŸ˜€ geweldige foto en jouw fantasie sloeg op hol toen je die fiets zag staan natuurlijk.

    Like

  4. snelle bertje op de fiets
    hoe vind je zoiets
    de ontstopper in de hand
    racet hij door het land

    groetjes, Ria

    Like

  5. Je kunt het ook altijd nog uitbreiden Edward…..BEVALLINGEN!!!!…… πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

    Like

  6. Krantenwijkje kan ook
    Je hebt er de tassen al voor…en als het regent blijft je hoofd ook wel droog met de ontstopper whahaha
    Geniet je dag

    Like

  7. Mooi gespot broertje, doe je alleen aan het ontstoppen van gootstenen? Het is wat ver fietsen, maar ik heb nog wel wat klusjes voor je πŸ˜‰ Een dikke kus van je zus Ann.

    Like

Reacties zijn gesloten.