Miniatuur schilderen   37 comments

Miniatuur schilderen, is een echt precisie werkje, en je moet  een vaste hand hebben.

Miniatuur schilderen 1

 

Miniatuur schilderen 2

 

Miniatuur schilderen 3

Posted 1 februari 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

37 responses to “Miniatuur schilderen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat kun deze meneer heel goed schilderen. Echt kunst om te doen. Echt geweldige foto’s serie heb je gemaakt. Echt genieten hoe deze meneer schildert. Knap!!

  2. Het is een vak apart en je moet er ook echt ‘feeling’ voor hebben.
    Prachtig wat deze mensen maken.
    Lieve groetjes, Helma
    PS het was 3 februari 😀

  3. Zo die is goed Edward .Petje af voor jou en de schilder
    Groetje

  4. Wowwww…deze had ik gemist 😣 en dat zou jammer zijn…een prachtige reportage 😊

  5. … en oneindig veel geduld denk ik. Ik bewonder mensen die dat kunnen!

  6. Heel mooi en heel bijzonder, Edward!
    Genietgroetjes van Anna 😀

  7. Heel erg mooi wat deze man doet. Hij heeft niet alleen een vaste hand maar kan ook heel goed tekenen.

  8. Dan moet je zeker een vaste hand hebben. Mooie foto’s van die man zo.

  9. Mooie reportage. Ja, dat miniatuur schilderen vind ik erg knap, op wat groter doek kan ik me wel redden, maar zo klein ………. nee, daar bak ik, en vele met mij niets van.

  10. Ja je moet het maar kunnen …. knap

  11. Prachtig heel het proces gefotografeerd.Schilders kunnen me altijd boeien.Jaren terug schilderde ik zelf op zijde en vond het heerlijk ontspannend. Een 10 jaar geleden ben ik er mee moeten stoppen.De reuma in mijn handen lieten het schilderen van details niet meer toe.ik werd er verdrietig van en ben toen overgeschakeld op fotografie en dat bevalt me ook.

  12. Wat schitterend! Mooi gedaan. Ik vind dat zo fascinerend.

  13. dat zijn toch echte kunstenaars, maar jou kleuren mogen er ook zijn. ik ga dit keer voor foto 2

  14. Deze meneer heeft ervaring, net als jij met fotograferen (-: De bootjes liggen rechts naast elkaar uitgestald. De schilder heeft er een dagtaak aan.
    Jullie hebben wel een overeenkomst: allebei een vaste hand!
    Lieve groet.

  15. Vind ik altijd boeiend om zien… De schilder artiest aan het werk. Miniatuur schilderen is echt wel een specialiteit, je hebt niet alleen een vaste hand maar ook prima ogen nodig. en natuurlijk, de gedreven passie om zo’n wondere dingen te creëren.

  16. Oudhollandse schilderkunst is voor mij echte kunst. Prachtig om te zien hoe er al na enkele terloopse halen met de penseel een scenario tevoorschijn komt.

  17. die vaste hand heb ik wel maar de creativiteit tot dit kunstzinnig werk ontbreekt me dan totaal….. niet handig 😉

  18. Knap, Edward, ook je foto’s !
    Lie(f)s.

  19. mooi om te zien ook edward, jij zal daar ook wel van genoten hebben,
    weer een mooie serie, jij komt ze wel tegen hé

  20. Petje af voor de kunstenaar. Een prachtige serie Edward

  21. eerst het grote penseel voor de achtergrond en dan begint het pas.

  22. How wonderful to see an artist at work, Edward. Beautiful paintings!

  23. Wat een prachtige serie foto’s van deze artiest en zijn werk broer, de laatste foto vind ik zelf erg sterk, een heel dikke kus van je zus Ann.

  24. Wat hij op tafel heeft liggen komt me bekent voor, hier had ik wel bij willen zijn .dit heb je weer mooi in beeld weten te brengen Edward

  25. Dacht ik toch even dat je een nieuwe hobby had gevonden…maar je was weer de fotograaf 😉
    Leuke serie
    Groetjes

  26. Prachtig weergegeven serie.
    En op je laatste foto zie je al echt een Hollandse lucht ontstaan

  27. maxi beelden van deze minischilder Sterk Edward Grts

  28. mooi in beeld gebracht Edward

  29. wow 🙂

  30. Heel knap en mooi Edward.
    Altijd leuk en fascinerend dat er kunstenaars zijn die het kunnen maken.
    Prachtig vastgelegd

  31. Vreselijk knap is dat !! Wat leuk dat jij dat zo mooi vast kon leggen Edward. Daar moet je zeker een vaste hand voor hebben om dat te kunnen!

  32. Dan zijn wij toch eerder klaar met onze foto`s….alleen hij bepaalt wat er te zien is….
    Mooie deze serie van deze kunstenaar.

  33. daar moet je talent voor hebben Edward

    fraai in beeld gebracht

    groeten

  34. Hoefde je gelukkig je macro-lenzen niet voor te gebruiken. Indrukwekkend wat deze mensen kunnen op de vierkante centimeter en mooi vastgelegd!

  35. Ik vind het altijd zo leuk om langs straatkunstenaars te wandelen! Zo fascinerend 🙂

  36. Dat is inderdaad een precisie werkje Edward…..prachtig in beeld gebracht !!!

Geef een reactie

