Sneeuwklokjes.   37 comments

Het is toch altijd om een beetje vrolijk van te worden,
het voorjaar kan niet ver weg meer zijn.

2502

 

 

Posted 3 februari 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

37 responses to “Sneeuwklokjes.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Laat maar komen, de lente! 😊

  2. Ach de sneeuwklokjes, zal eens kijken in de tuin of er al zijn. Nog niet op gelet met dit vervelende weer komt dat er nog niet van.

  3. Prachtig foto gemaakt. Het is wel tijd ervoor. Sneeuwklokje vind ik mooie bloem om te zien.Van mij mag het voorjaar komen.

  4. en dan de eerste bloesems, de eerste insecten, de wilgenkatjes, enz enz… Hét paradijs voor de macrofotografen onder ons 🙂

  5. Van het zien van sneeuwklokjes wordt ik altijd vrolijk Ed.
    Het zijn van die mooie bloemetjes en ook een beetje een aankondiging van de naderende lente 😀
    Erg leuk.
    Lieve groetjes, Helma

  6. Bij mij zijn ze nog niet zover, ze komen net boven de grond uit en het zal nog wel even duren.
    Het is een pracht foto, Edward!!
    Lieve geniet-groetjes van Anna 😀

  7. Oh, heb ze nog nergens gezien. Maarre, dat voorjaar laat nog eventjes op zich wachten want het gaat weer vriezen.

  8. prachtige foto

  9. voorbode van het voorjaar de heerlijke tijd van jong leven komt er weer aan

  10. Héél erg mooi Edward zijn deze van dit jaar ? Groetjes

  11. Ja als de sneeuwklokjes komen en verdwijnen komt de rest al snel er achteraan.
    Mooie foto…
    Fijn weekend

  12. Ja, heerlijk die mooie witte koppetjes die als voorbode dienen voor het voorjaar 🙂

  13. Wat lief en zuiver wit zijn ze ,prachtige foto Edward.

  14. Oooh zijn ze al weer aan het opkomen..??..tja…vroeger hadden we een tuin…nu op het balkon willen ze niet groeien… 🙂

  15. Prachtige bloemetje vind ik de sneeuwklok. Bij mij zijn ze nog niet zo ver.

  16. Die heb je mooi belicht en goed vastgelegd Edward. De eerste die ik voorbij zie komen dit jaar

  17. Hier nog niet gezien! Mooie foto

  18. Heel mooi, maar ik vrees dat het eerst nog weer kouder gaat worden. Maar kómen doet de lente zeker. Het duurt alleen nog even. 🙂

  19. Ook bij mij in de tuin zijn ze al weer paraat.Mooie macro

  20. Hopefully.

    Thanks for this promising “signal”

  21. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo lief die klokjes, ik ben er gek op edward
    dank je wel

  22. Vandaag bedacht ik me wat ik eind oktober tegen mijn man zei toen de klok een uur vooruit gezet werd: “Voor je het weet is het weer maart.” Nou, het schiet al verrekt goed op (-: Gewoon ijskoud blijven geloven in het voorjaar…Van sneeuwklokjes kan ik geen genoeg krijgen. Je hebt me weer een plezier gedaan met je foto!
    Lieve groet

  23. Beautiful!

  24. Ze zijn mooi hè? Ik heb er ook al een heleboel in de tuin. Maar of de lente in aantocht is?????

  25. Daar wordt je vrolijk van als alles weer gaat bloeien

  26. Hier al bloesem gezien. Amandelbloesem. Jawel, die lente is onderweg 😉

  27. Dus jij bent ook alweer op je knieën gegaan Edward!
    Zijn ze bij jou al zo ver?
    Mooie foto hoor!

  28. dag mag je zo wel stellen Edward
    leuke foto

    groeten

  29. Prachtig broertje, dat geeft moed, maar we moeten nog wel even door de zure appel heen bijten 😉 Een heel dikke kus van je zus Ann.

  30. Sehr schön! Der erste Frühlingsbote!

  31. Ook voor mij de eerste, die ik zie…heerlijk weer

  32. Zalig, die sneeuwklokjes. Ik heb er al een paar keer geplant en ze komen nooit uit.

  33. Heerlijk, de eerste lenteboden.

  34. Dit gekwakkel mag voor mij snel afgelopen zijn en dat lijkt gezien jouw foto binnenkort te gebeuren.

  35. prachtige foto Edward ik hoop het met je mee

  36. De eerste die ik zie, Edward ! Vertederend…
    Lie(f)s.

Geef een reactie

