Praatgroep   42 comments

De Waterbok dames in Beekse Bergen, hebben een praatgroep opgericht.
Zij komen eens in de week samen om bij te praten, en de laatste
roddels (die ze meestal zelf bedenken) uit te wisselen.

Voor mij waren ze niet zo aardig, eentje stak haar tong naar mij uit…

Impala dames (1)

en de met algemene stemmen gekozen leidster, schreeuwde mij toe,
dat het maken van foto’s niet op prijs werd gesteld.
Ik kan jullie er dan ook maar 2 laten zien…….jammer!

Impala dames (2)

Posted 11 februari 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

42 responses to “Praatgroep

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldig! 😃

  2. Leuke foto’s én heel leuke teksten als begeleiding. Een tof idee om die ‘praatclub’ als hoofdthema te gebruiken 🙂
    Een blogje dat ons laat glimlachen, mooi zo !

  3. Hahahahaha….. geweldig leuk die tekst Ed 😀 😀 😀
    Je foto’s zijn echt super en met die tekst erbij echt ook hilarisch hahahahaha….
    Lieve groetjes, Helma

  4. Lieve Edward je had je ook moeten vermommen jurk aan pruik op hoge hakken je begrijpt toch dat mannen daar niet bij horen hahaha maar deze twee zijn prachtig. Mocht je nu besluiten om de volgende keer mijn raad op te volgen waarschuw dan even dan maak ik een foto van jou hahaha ik zie het voor me !

  5. Wunderschöne Tiere und Fotos 😀. LG und noch einen schönen Abend von Jule und ihren Dosenöffnern

  6. Op het juiste moment gefotografeerd en de passende tekst erbij! Klasse!

  7. Wat zullen ze over jou gedacht hebben ,als ik die koppen zo zie denk ik dat ze gedacht hebben, laten we even abnormaal doen voor een mooi plaatje

  8. De foto’x zijn super! Hoe kunnen ze nu zo onaardig tegen jou zijn Edward!
    Dat verdien je niet.

  9. Super, Edward!!
    Lieve groetjes van Anna 😀

  10. Goede en plezante foto met onderschrift.Kopjes in dezelfde richting dus eenstemmigheid in de groep.

  11. whahahahahahaha ja dat zal wel edward daar wordt wat ehhhh afgepraat denk ik, maar ik weet dat mannen onderling ook aardig kunnen ehhhhh
    praten zeg maar 🙂 schitterend gezien Edward

  12. Deze zijn heel leuk en hilarisch 😀 vooral met de tekst erbij 😉 Het lijkt wel of ze zich betrapt voelen dat ze aan het roddelen zijn 😀 Weer heel mooi en leuk gedaan Edward! Groetjes, Heidi

    P.S.: vanaf vandaag kan je ook mijn fotoblog bezoeken. Al hoop ik dat er geen fouten optreden. Voorlopig zijn het vooral foto-albums, de blogs komen later, maar eerst ga ik nog op vakantie. Steeds welkom 🙂

  13. Heerlijk die humor op foto 2 Edward 🙂 Prachtig die scheve bekkies gefotografeerd

  14. Mooie foto Edward , ze keken toch wel llemaal in de lens.

  15. knappe foto’s Edward

    ik heb ze met een grote glimlach bekeken.

    fijne zondagavond

  16. Mooie foto’s van deze praatgrage dames.
    Groetjes Tinie

  17. Geweldige foto’s gelardeerd met humor!
    Fantastisch log Edward :-))

  18. Toch knap, Edward !
    Lie(f)s.

  19. Wonderful closeups of these beautiful animals! In the second photo, the one on the far left looks like he is laughing! LOL! 😀 😀

  20. Dit is het soort commentaar waar ik van hou kun je eventjes lachen ,prachtig. foto’s zijn ook fantastisch.

  21. Schöne Tiere,und so nah dran!

  22. Zoveel waterbokken heb ik nooit gezien. Prachtig foto’s om te zien. Deze beesten zijn vrij schuw. Of is het niet zo? Waterbokken smullen graag hooi.
    Groetjes,

  23. Prachtige foto’s van dit roddelende clubje, ze zitten waarschijnlijk op facebook 😉 Bedoel je het zo goed om mooie foto’s van de dames te maken, maar dankbaar, nee hoor. De leidster had wel een erg grote mond. Een heerlijk humoristisch blogje, dikke kus van je zus Ann.

  24. ik weet wel waarover ze roddelen 😉 Die dame van een ander soort met haar soortgenoot die nu nog apart staan maar eerdaags in die groep samengevoegd mogen gaan worden… zal het klikken en men vriendinnen worden offe???

  25. Oei Edward en dan te denken dat beestjes eerlijk zijn man man ! Mooie beelden en tekst ! Grts

  26. Ha..ha…twee leuke foto`s…..

  27. Leuk

    Vrolijke groet,

  28. prachtige foto’s met een voorkeur voor foto 1

  29. Hahahha geweldig zeker die laatste foto

  30. Kostelijk!

  31. Die laatste foto zet je woorden kracht bij…geweldig om te zien.
    Fijn weekend

  32. Geweldig Edward! Maar het meest geniet ik van jou schrijven, met veel humor!
    Dankjewel!

  33. Gezellig!! 😀
    Mooie opnames, Edward!
    Weekendgroetjes van Anna 🙂

  34. Helemaal hilarisch. 🙂

  35. Je teksten zijn hilarisch! en je foto’s zijn prachtig!

  36. Meiden hebben jullie die knappert gezien met dat digitale glaswerk. Ja, hij ziet er knap uit alleen dat glazen oog hé. Marie blaas hem maar weg, die gluurder …

  37. Nou ja zeg! Die durft.
    Maar wat zijn ze elegant he….

  38. Maar wel 2 geweldige, Edward…hahaha…hoe verzin je het ? 😊😊😊

Geef een reactie

