Lente in Nederland   41 comments

Kom maar snel naar Nederland lieveling, het is hier al een beetje lente, 
de kinderkamer is klaar, dus we kunnen aan de slag!

Naar Nederland (1)

 

Naar Nederland (2)

 

Naar Nederland (3)

Posted 15 februari 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

41 responses to “Lente in Nederland

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik lees het hier al. Iedereen verlangd naar de lente en jij Edward wakkert het alleen maar aan met je prachtige lentefoto’s, het kriebelt bij iedereen ๐Ÿ™‚
    Lieve groetjes, Heidi

  2. Heb je die ooievaar al gezien of is het een oude foto ;).. Van mij mag het ook voorjaar worden hoor, warmte en zon…….

  3. *verlangende zucht* ……………ik sluit me zo bij je aan ๐Ÿ˜‰

    mooie foto’s weer zeg, om van te watertanden…. wil ik ook kunnen maken, leer je me het eens?

  4. Hoopvolle beelden die me blij maken want ik ben de donker dagen echt beu.En op wandelingen zie ik het ook.De lente staat aan de deurDe vogels bouwen nesten en de planten openen hun botten.

  5. Echt weer onwijs mooi Ed.
    Erg leuk die foto met de tekst en de ooievaar hahahahaha…
    De tweede foto vind ik adembenemend. ik hou hier erg van ๐Ÿ˜€
    De laatste is ook weer een mooi teken van de naderende lente.
    Lieve groetjes, Helma

  6. Het feest kan beginnen. De lente is binnen.
    Jou mooie foto’s stralen het helemaal uit Edward

  7. Heerlijk he ? dat lentegevoel en beetje voor beetje die losbarstende knoppen en die ooievaar ?????? een prachtige opname ๐Ÿ™‚

  8. Springtime already? The macro in the middle is lovely Edward, but Mr (or is it Mrs?) Stork looks vary calm and proud too ๐Ÿ™‚

  9. Ha die bovenste klopt helemaal ๐Ÿ™‚
    Vandaag bij oudste dochter geweest en de kamer is klaar…nog 4 weekjes ๐Ÿ˜‰
    Mooie foto’s

  10. mooie reeks ,

  11. Schitterend, Edward!
    Ik voel het ook…
    lieve lente groetjes Anna ๐Ÿ˜€

  12. ‘k Geniet, Edward, van je foto’s.
    Lie(f)s.

  13. Geweldige foto’s. je bent een topper. Straks kunnen we weer genieten van “Beleef de Lente”. Of ken je dat niet?

  14. heerlijk hรฉ Edward, mijn wangen gloeien van de zon in het bos ๐Ÿ™‚
    fantastisch een bloeiend hazelaar je weet wat ze zeggen, als die in bloei staat is het gedaan met de winter
    dus laat maar komen, wij zijn er helemaal klaar voor ๐Ÿ™‚

  15. Je laat het begin van de lente mooi zien Edward.
    Groetjes Tinie

  16. Je had geen mooiere dag kunnen kiezen om dit fraais te plaatsen Edward

  17. Echt een lente plaatje Edward mooi om te zien en hoe vindt je ze steeds ?

  18. Ja vandaag hangt er lente in de lucht
    Je tweede foto is super mooi

  19. Heerlijk….we gaan de goede kant op ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

  20. Beautiful series, Edward!

  21. Great! It feels like spring here too.

  22. Heerlijk dat de lente er weer is!

  23. Dit is op Unterwegs mit mir herblogden reageerde:
    Traumhafte Bilder die, hoffentlich, bald den Frรผhling herlocken

  24. Het voelt vandaag als lente maar vergis je niet het is nog winter hoor. Die ooievaar heb je ook vast niet dit jaar gefotografeerd als ik goed kijk zie ik groene bladeren op de achtergrond ๐Ÿ˜‰ Die macro’s zijn overigens fantastisch!

  25. De eerste ooievaars is zeker welkom in Nederland. Lente laat maar komen. Jammer dat alleen vandaag is. Mooie foto’s.

  26. voor mij is deze dag de eerste lente dag, heerlijk weer

  27. Mooie serie Edward.

  28. foto twee wow

  29. het gaat nu snel Edward . Eindelijk na die koude weken. Ofschoon ik gek op de winter ben was het onaangenaam hoor.
    Heerlijke foto’s

  30. Deze foto’s doen goed broertje, erg mooi om te zien, hier nog niet veel lente te bespeuren, maar de vogeltjes zijn vrolijk en de zon heeft al wat kracht, hoera, de lente komt er aan. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  31. Mooi en hoopgevend.

    Warme groet,

  32. De eerste dag van de lente is iets heel anders dan de eerste lentedag. Er zit soms wel een maand verschil tussen…. Edward..

    wel mooie vooruitzichten..

    hier heeft de tweede foto mijn voorkeur

    prettige dag

  33. Ja, het is het begin van de lente !!!
    Je ooievaar staat er ook prachtig en uitnodigend op, net als je beginnende hazelaar !

  34. Bald kommt der Frรผhling ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

  35. Geweldig blog Edward daar word je blij van!zoals altijd weer prachtige foto.s ter illusstratie dat het ech zover is heerlijk dankje

  36. Die middenste !! Super Grts

  37. Oei Edward dat ziet er vรฉรฉlbelovend uit Grts

  38. Ja met dit mooie weer heb ik dat gevoel ook!

  39. de lente komt eraan!

  40. Mooi! Ik heb ook net wat lentefoto’s klaar staan voor vrijdag …

Geef een reactie

