Bridal Crown Narcissus   27 comments

De Narcis “Bridal Crown” is een crème-witte bloem,
met in het hart licht gele tinten.

Bridal Crown (1)

Het is een trosnarcis, met gevulde bloemen, en ruikt heerlijk maar wél heel sterk.
De geur doet denken aan die van de Hyacint, en niet iedereen houd daar van.

Bridal Crown (2)

Posted 5 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

27 responses to “Bridal Crown Narcissus

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik vind bloemen mooi om naar te kijken, maar niet alle bloemen ruiken goed. Dit geldt ook bij deze bloem, ik vind ze mooi en hoewel ik niet weet hoe ze ruikt, hou ik toch niet van sterke geuren. Maar je hebt ze weer heel mooi en scherp in beeld gebracht en daar kunnen we van genieten… En de zon is vandaag ook van de partij, dus is dit dubbel genieten… 🙂
    Lieve groetjes, Heidi

  2. De naam zegt het eigenlijk al ” “Bridal Crown”.
    het is ook een koninklijke bloem met een stijlviolle uitstraling.
    Weer heel mooi vereeuwigd lieve Ed.
    Lieve groetjes, Helma

  3. 👍🏻👍🏻👍🏻

  4. Heel mooi! Ik kende de naam niet.

  5. Ze zijn zo mooi deze bloemen Edward en je hebt ze heel mooi op de foto, maar ik kan niet tegen hun geur evenmin als van de hyacint.

  6. Gelukkig is jou tekst wel goed te lezen 😉
    Groetjes en fijne week

  7. enkel de geur ontbreekt Edward..

    twee prachtige foto’s

    groeten

  8. fantastische foto’s edward je ziet de fijnheid van het blad, de structuur bijna, meesterstukjes
    geweldig gedaan, heerlijk hé edward de naderende lente ..

  9. Je zegt het met bloemen Edward en daar zijn de meeste mensen blij mee.Knappe foto’s en nog even wachten en dan staan tuinen,parkenen Ardense bossen vol met deze vrolijke bloemen.Voor mij mogen ze er wat vaartachtr zetten,Ben de natte en donkerse dagen kotsbeudagen

  10. Heel mooi vastgelegd deze tros narcis Edward.

  11. ‘k Kan ‘m bijna ruiken…
    Lie(f)s.

  12. Mooie foto’s van deze sterk ruikende bloem de eerste is het mooist

  13. Heel mooi
    En inderdaad wat de hyacint betreft onze jongste houdt niet van die geur

  14. Op de laatste foto lijkt het wel een zijdebloem. Knap gefliepst!

  15. Wat een mooie variëteit.

  16. Absolutely gorgeous, Edward!

  17. Allebei prachtige foto’s!

  18. Heel mooie foto’s van heerlijke geurende narcissen, samen met de paperwhite zijn het de enige die geuren en daar ga ik voor, een heel dikke kus van je zus Ann.

  19. Prachtig vastgelegd
    Hier stond er ook één, die net lekker rook

  20. Ze zijn prachtig Edward en ruiken inderdaad heeerlijk. Ik had ze in de tuin in Zeeland .

  21. mooi Edward en als ik me dan die geur erbij voorstel, heerlijk 🙂

  22. Heel mooi en breng maar een bosje vind bloemen altijd lekker ruiken.
    Fijne zondag

  23. Mooi!

    Zondaggroet,

  24. Enig mooi !! zachte kleuren Sterke beelden Edward Grts

  25. Wat een prachtige uitsnede Edward!

  26. Ik ben geen doorgewinterde narcist 🙂 maar foto 2 vindt ik echt prachtig qua detail en uitsnede en tevens is je belichting optimaal gekozen. Dat vage hoekje linksonder weet zelfs wat diepte te suggereren

  27. Prachtig, lichte voorkeur voor de eerste foto

Geef een reactie

