Rondvaart   38 comments

Nou nee, dank U vriendelijk!

Rondvaart

Posted 14 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Rondvaart

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super grappig!

  2. Een prachtfoto met een humoristische nasmaak. Subliem !

  3. Instappen doe ik niet maar zulke bootjes geven wel een mooier plaatjes vaak zoals in dit geval dan, dan een mooie nieuw roeibootje daar zou je zo voorbij lopen meestal.

  4. heerlijke foto

  5. Wat een prachtfoto Edward.Zo mooi hoe de tijd heeft ingewerkt op de boot.

  6. een pracht van een foto maar in het bootje ga ik liever niet zitten

  7. Echt een juweel van een foto! Dat licht en die kleuren. Zou zeker niet misstaan aan de muur. Iedereen vindt dit een charmant plaatje, maar niemand zou het bootje willen hebben, haha.
    Lieve groet β™₯

  8. Voor geen goud.

  9. Wat een heerlijk bootje om in te spelvaren πŸ™‚

  10. Grinnik…..ik zag hem op FB al langs :”varen” hahahaha…
    De foto die je hiervan gemaakt hebt is anders wel een plaatje hoor!!!
    Lieve groetjes, Helma

  11. Heeee…zo`n bootje zag ik gisteren ook….maar op een andere plaats….zie je binnen kort wel.. πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

  12. Heerlijk die boot het sfeertje is mooi maar nee instappen doe ik niet.

  13. maar wel een fantastisch plaatje geworden Edward, mooie kleuren

  14. Wel heel mooie spiegeling in dat heldere water.Edward. Vroeger gingen wij met zo’n roeiboot de Maas op.

  15. Ook dat heeft toch z’n charmes, Edward ?!
    Lie(f)s.

  16. Je hebt wel weer een ontzettend fotogeniek onderwerp gevonden Edward. Prachtig

  17. Wonderful photo and beautiful reflections!

  18. Wat een leuk bootje Edward lijkt me heel gezellig. Mooie foto heb jij er van gemaakt een sfeervolle plaat!

  19. Heel mooie foto van een oud bootje,lijkt wel een van velen zijn geweest met roeispanen kun je zelf je zelf je rondvaart maken of zo?

    monika maessen
  20. Zwemvesten te koop om de hoek?

  21. Een pracht plaat maar ga niet mee vandaag ,)

  22. Geweldig, ook ik heb mijn bedenking bij het bordje, maar de foto is zo heel erg leuk en dat je hebt bedankt neem ik onmiddellijk aan πŸ˜‰ Een heel dikke kus van je zus Ann.

  23. een plaatje van een foto!

  24. Stond dit bordje “rondvaart” er werkelijk op? Ik heb er zo mijn bedenking bij (*-), maar het levert wel een mooi plaatje op πŸ™‚ Of ik in dit bootje zou durven stappen? Ja, als er geen gat in de bodem is πŸ˜€ Hoewel ik kan zwemmen, maar ik hou toch liever mijn voetjes droog πŸ˜€
    Lieve groetjes, Heidi

  25. Met deze ga je duidelijk de boot in.

  26. Heeft wel wat…al die luxe aan boord…ik zou instappen.
    Prachtfoto

  27. Prachtige prent, mooie kleuren!

  28. Ik haak ook even af Edward πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

  29. Wat een prachtige kleuren!

  30. zoiets ziet er dan weer schilderachtig uit

  31. Zie er gevaarlijk uit niet ? Mooie opname dat wel ! grts

  32. leuk gespot Edward…

    ik zou de volgende boot nemen

    groeten

  33. Nou…ik wil wel mee op zo’n prachtig kleurrijk schip…even een passend kleedje bij zoeken en dan kom ik 😊en oh ja…ik kan zwemmen πŸ˜†

  34. Wat een mooie foto van een roestbak ….

  35. Aangeboden: rondvaart, voor een ultiem gevoel van ‘weleer’

  36. hij is nog niet gezonken dus ……

Geef een reactie

