Kuifeend   38 comments

Deze Kuifeend heeft nu veel rust nodig, binnenkort moet er weer een nest worden gebouwd,
dat is hard werken, en dan moet je fit zijn hè?

Kuifeend

Posted 16 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Kuifeend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een pracht foto, vlijmscherp waar het moet, de kleuren spatten hier van het scherm !

  2. Dat oogje trekt heel mooi de aandacht. Prachtige reflecties in de foto’s!

  3. Dus eendje doe het nu maar kalm aan

  4. Mooie vogel hoor! En de foto zeker!

  5. Die ziet er heel fit uit Edward mogelijk door de fotograaf ? Grts

  6. Mooie kleuren zo bij elkaar.

  7. prachtige kleuren in deze foto Edward

    en die eend heeft haar naam niet gestolen

    groeten

  8. Eyes like the color of water. The view is very intense, toll!

  9. Wat een pracht exemplaar Edward

  10. Fantastisch edward wat een prachtige kleuren, heeft dit diertje, ik zie ze wel eens zitten in het kanaaltje, maar die paarse kleur heb ik nog nooit gezien

  11. Prachtig Edward!

  12. Wat zijn ze mooi he, zie ze hier ook regelmatig in de polder zwemmen. Mooie foto.

  13. Echt een hele mooie foto. Zo mooi heb ik een kuifeend nog nooit kunnen fotograferen.
    Dat paarse op zijn kop komt werkelijk prachtig uit. Echt een dik compliment Edward!
    Lieve groetejs, Helma

  14. Een nest bouwen is voor een eend net zoveel werk als een huis voor een mens denk ik Edward,
    Nu ik dit lees bij deze prachtige opname begrijp ik waarom dat eendje vanmiddag 2m van me vandaan rustig bleef slapen, terwijl ik toch met 2 hondjes in de buurt was.

  15. Zeer kleurrijke eend 😀 die paarse nek is gewoon zo gaaf 😀

  16. badend in klatergoud. Prachtig Edward

  17. Beautiful bird, photo and reflections!

  18. Mooie foto Edward ,dus dit zien we nog een keer met allemaal Jonkys

  19. Oi wat heb je die mooi weten te vangen.

  20. Wauw, wat een prachtige foto van een al even prachtige eend! Mooi die kleuren dat paars met gele ogen! En die weerspiegeling op het water, schitterend! Dat heb je goed gedaan Edward, pet af!
    Lieve zonnige groetjes, Heidi

  21. It´s a very cute little bird – and quite tough too. 🙂

  22. Heel mooi met de spiegeling in en de “rimpels” van het water. Sfeervolle foto. Het is me sowieso een raadsel hoe vogels met alleen hun snavel een nest kunnen bouwen. Mij lukt het alleen met twee handen en een klos ijzerdraad.
    Even een fijn rustmoment, Edje (-:
    Lieve groet.

  23. Een bijzonder mooie foto van een prachtige eend broertje, hij houdt je in de gaten en dat is voor de foto natuurlijk wel zo prettig. Een dikke kus van je zus Ann.

  24. Harregat Edward…. ik constateer tot mijn spijt dat ik weer vele blogs achterloop bij jou…. sorry, te vol hoofd, ’t schiet er dan bij in.

    Vele prachtige foto’s weer, zoals ik van je gewend ben. De lente is al volop aan het uitbarsten, dat is ook hier te zien, geweldig is dat hè?! Het is buiten zo lekker en als je goed kijkt zie je zo veel moois overal om je heen. Puur genieten!!

  25. Tolles Foto liebe Grüße und einen schönen Nachmittag wünsche ich dir Gruß Gislinde

  26. De kuifeend moet fit zijn voor zijn nest, bij mij het tegendeel. Ik ben nooit fit als ik naar mijn ‘nest’ ga, maar ja ik zie er ook niet zo mooi uit als hij. 😀
    Pracht plaat!

  27. Wat heeft die toch prachtige kleuren…en ja rust voor de storm is altijd goed haha
    Groetjes

  28. Mooi! Is dit Mevrouw of Meneer Eend?

  29. prachtige foto!

  30. heel mooi!

  31. Prachtig…mooie scherpte en kleur…hij heeft een oogje op jou… 🙂 🙂 🙂

  32. Prachtige foto met scherpe details in het zwart , topper

  33. Zo knap!

  34. Schoontje, Edward !
    Lie(f)s.

  35. Wat een mooie kleuren, prachtfoto!

  36. Gewoon ff genieten van het rustmoment.

  37. Je hebt hem er weer prachtig op gezet, Edward.

Geef een reactie

