Vette vis   33 comments

Nu dacht ik toch echt een vette vis gezien te hebben, waar is die gebleven?

Vette vis

Posted 22 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

33 responses to “Vette vis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reiger heel mooi in beeld gebracht, Edward!
    Groetjes van Anna

  2. Wauw, weer een super foto! Hele mooie close up en scherp in beeld gebracht! De vis is gaan vliegen… πŸ˜€ Ja, er bestaan vliegende vissen, waarschijnlijk was dit er zo eentje πŸ˜€
    Lieve groetjes, Heidi

  3. Heel mooi en heel scherp

  4. hier in onze woonwijk zit er een behoorlijk aantal…. soms zitten er 2 op het dak van ons schuurtje te loeren naar onze vijver maar ik heb ze nog nooit op een vangst (poging) kunnen betrappen,manlieft jaagt ze altijd weg maar ik niet… het is de natuur zeg ik dan

  5. Wat een geweldige mooie scherpe actiefoto!

  6. in een deuk

  7. Had de vis dit keer geluk….. mooie foto zo

  8. ohhhh ze kunnen het hΓ© Edward vette vissen vangen πŸ™‚
    en jij kan het om er foto’s van te maken, weer een prachtige prent, mag zo aan de muur…

  9. Mooie foto Edward.
    De spiegeling is prachtig eveneens die duik achte de vette vis πŸ™‚

  10. zo fraai de kleuren in deze foto Edward. Het geconcentreerde oog van de reiger blijft de aandacht trekken in deze actieplaat

  11. Beeldschoon Edward

  12. Je tekst in combinatie met foto is weer subliem. Ik kan reigers in dergelijke houding in m’n gedachten uittekenen, maar zulke prachtige foto’s van ze maken niet. Het is weer een perfect plaatje.
    Lieve groet Edje β™₯

  13. Manmanman, dat is een excellent mooie foto Edward!!!

  14. Gorgeous closeup of this amazing bird!

  15. Een prachtige foto van mijn favoriete vogel. En leuk het verhaaltje erbij! 😊

  16. Prachtige opname, Edward met weer een ongelooflijk leuke tekst erbij 😊

  17. Nou moe, zie ik mijn comment staan. Zal er nog even aan toevoegen dat ik het een schitterende foto vind! Klasse!

  18. Edward wil je kijken of ik in je spambox zit? T is er zo benauwd! 😦

  19. Een heel mooie scherpe foto van deze stumper broer, zoals Willy al schrijft, de Fuut is er met de vis vandoor πŸ˜‰ Een heel dikke kus van je zus Ann.

  20. Even verstrooid en visje weg.Nochtans hebben ze een allesziendoog en snel reactievermogen.

  21. Als ik zo een snavel boven me kreeg als vis dan was ik ook gevlogen…
    Prachtfoto Edward πŸ™‚

  22. De vis is dus net `de `dans` ontsprongen πŸ™‚

  23. Die beestjes zorgen voor mooie foto’s, Edward !
    Lie(f)s.

  24. Ze kunnen zo prachtig stilstaan maar in zijn geval is het toch pech vis weg.

  25. Waar denk jij dat de vis is gebleven Edward?
    lentegroetje

  26. die zal lekker gegeten hebben!! πŸ™‚ mooie foto!

  27. Heel veel vissen ontspringen de dans……die zijn ook niet gek…. πŸ™‚ πŸ™‚

  28. Erg mooi in beeld gebracht πŸ™‚

  29. een fraaie scherpe foto Edward..

    vis ? die fuut was hem te vlug af….

    groeten

  30. Tovert een glimlach op mijn gezicht.

Geef een reactie

