Narcissen   35 comments

De Narcissen staan nu overal uitbundig in bloei, het is een erg mooi gezicht,
en je wordt er best een beetje vrolijk van.

B 172

Posted 24 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

35 responses to “Narcissen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Edward! Nu hebben we er ook prachtig weer bij. Zalig gewoon!

  2. Een beetje vrolijk van Ed!!!
    Zeg maar gerust heel erg vrolijk van 😀 😀 :D.
    Prachtig zo’n groot veld van deze zonnetjes!

  3. Mooie compo en wat zonnig!

  4. Ohhhh prachtig Edward! De allermooiste voorjaarsbloemen die er bestaan!
    Als ik volgende weer weer thuis ben ga ik als eerste narcissen kopen! 🙂

  5. wat is dat toch mooooooiiii!!!!!!!

  6. Geweldig! Daar word ik blij van! 😊

  7. Wat me opvalt in deze foto zijn de kleurtonen. Ik heb ‘m stiekem even gedownload om te schuiven met de witbalans en met het schuifje de kleuren koeler gemaakt waardoor de narcissen echt geel worden en de lucht blauw. Wat deze foto echt mooi maakt is de stronk die als eyecatcher fungeert en die je ogen na het dwalen over dit prachtige veld steeds weer doen terugkeren naar het object. Uitgekiende compositie dus

    • Bedankt Henk, ik heb dat ook even gedaan, en je hebt gelijk. Je had hem niet stiekem hoeven downloaden, niemand die het ziet toch? hahaha! Die stronk heb ik er bewust zo in geplaatst, dat vond ik wel iets hebben.

  8. Een veld vol bloeiende narciissen is oogstrelend en zo ongelooflijk mooi

  9. Narcissen zie je nu overal. Maar die boom Edward wat zou ik die graag bij me in de buurt willen hebben,
    Daar zou ik een bankje bij zetten en er vaak gaan zitten dromen:-)
    Groetje, Ria

  10. Ongelooflijk wat een weelde. Een mooi laag standpunt ook. Top.

  11. Wat een heerlijkheid, Edward!!
    Lieve genietgroetjes van Anna 😀

  12. Prachtig!

  13. wauw edward…..
    wat een pel joh….
    “geweldig” daar wil ik wonen … toch 3 weken per jaar 🙂

    magistraal

  14. Wow! Nice!

  15. Wat een weelde, prachtige foto!

  16. Mijn oog werd meteen getrokken naar de knoestige knotwilg. Wat een kanjer van een foto met een kanjer van een boom midden de gele bloemenzee.

  17. De lente is eindelijk daar! 🙂

  18. Zeker als het er zoveel zijn, dan lachen ze je toe, heerlijke voorjaarsfoto!

  19. Daar had ik me ook mee vermaakt

  20. WOW, wat een bloemenweelde broertje, door jouw prachtige foto kunnen we er allemaal van mee genieten, een dikke kus van je zus Ann.

  21. dat zijn er wel bijzonder veel Edward…

    en ik zou al van minder vrolijk worden

    prettige dag

  22. Ja hè…het doet me denken van…” héé…Pasen komt er aan”….Het is wel een prachtig veldje Edward.

  23. wauw wat een prachtig veld

  24. Dat zijn er wel heel veel bij elkaar!

  25. Een foto waar je vrolijk van wordt.

  26. Ja al zijn het niet mijn lievelingsbloemen de kleur alleen al maakt je vrolijk.
    Geel van de vriendschap…en volop aanwezig.
    Mooie foto geeft een warm gevoel…fijn weekend

  27. Wat een prachtig bloementapijt en de knotwilg staat er vrolijk naar te kijken 🙂 Ja, daar word je ook vrolijk van 🙂 Dit is een vrolijk mooi plaatje, Edward!
    Lieve zonnige lente groetjes, Heidi

  28. Prachtig !
    Lie(f)s.

  29. Wat een prachtig vrolijk Hollands gezicht en dan ook nog een gigante geknotte wilg erbij, daar word je erg vrolijk van 🙂

  30. Heel feestelijk zo’n veld bloemen Grts

  31. Ow …. wat een feest! Zo’n heel veld met narcissen. Da’s ècht genieten Edward!

  32. Prachtige voorjaarsfoto.

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

