Lentekind   25 comments

Gisteren heb ik een “Lentekind” gezien, daar werd ik spontaan vrolijk van.

Lentekind

 

Lentekind 2

Posted 26 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

25 responses to “Lentekind

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lentekind, lentekind, breng me naar je mooie bloemen toe. Lentekind, lentekind, kijk hoe de zon straalt op je hoed… 😀 Wat een mooie fleurige, vrolijke foto’s, Edward! Daar kun je niet anders dan ook vrolijk van worden 😀
    Lieve lentegroetjes, Heidi

  2. Kijken naar deze vrolijke en frisse verschijning doet mensen jubbelen.vrolijkheid bestaat dus toch nog alhoewe ik er bgon aan te twijfelen.l …..

  3. Daar word je hart blij van Edward heerlijk dat er zulke mensen bestaan , prachtige portretten heb je van haar gemaakt gewoon om iedere morgen even naar te kijken en weer te weten dat het toch echt nog bestaat !

  4. Lente te top🍀🍀🍀🍀
    Vooral de eerste foto is prachtig.

  5. Dat is ook een heel blij spontaan snuitje edward, daar moet je wel blij van worden hé 🙂

  6. Kan ik me voorstellen, wat een ‘pretletter’.

  7. Een echte frisse schoonheid ;-0

  8. Een mooie meid met een mooi hoedje Edward. Zo mooi kan de lente zijn.

  9. Maakt je dag goed, Edward !
    Lie(f)s.

  10. Een adembenemend mooie portretfoto. Mooi licht ook. Top gedaan!

  11. Je zou voor minder vrolijk worden
    Doet me denken dat ik ook ergens zo een lente kind foto heb van toen we in madeira waren

  12. Beautiful portraits, Edward!

  13. Bijzonder mooie foto’s van een bijzonder mooie vrouw ☺☺☺

  14. Wat een mooi lentekind broertje, prachtige foto’s van deze vrolijke meid, dan is het hier maar saai hoor, geen lentekind te bekennen. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  15. Wunderschön ich wünsche dir einen schönen Sonntagnachmittag lieber Gruß Gislinde

  16. Wie zou er niet vrolijk worden ?, Voor mij de eerste Edward Grts

  17. Van zo’n vrolijke glimlach word ik zelf ook vrolijk!

  18. 2 mooie portretten en ik ga voor de 1e…
    Ja altijd beter dan een takkewijf haha
    Groetjes

  19. Prachtige beelden. Dat is niet alleen om het portret van de jongedame maar vooral om het totaalplaatje. Foto 2 voor de mooie lichtpuntjes in de ogen en foto 1 voor die vrolijke uitstraling

  20. Wat een mooie portretten van een prachtige meid!

  21. Daar word je zeker vrolijk van, pracht foto’s .
    Groetjes Tinie

  22. twee prachtige portretten, die me vrolijk stemmen Edward

    prettige zondag

  23. foto 1, wat een genot om die vrolijkheid te zien

  24. Prachtige opname’s ! Dat beloofd wat Edward.
    Vandaag een dippie met een mistige start.

  25. Daar wordt je toch blij van als je dit tegenkomt…..zou de lente nog meer in petto hebben…??…

Geef een reactie

