Uitgebloeid   35 comments

De afgelopen tijd, hebben we volop kunnen genieten, van de prachtige bloesem.

Uitgebloeid (1)

Sommige soorten, zijn al zo goed als uitgebloeid, en laten hun blaadjes naar beneden dwarrelen.

Uitgebloeid (4)

Ze liggen met enorme  hoeveelheden op struiken en in perken.

Uitgebloeid (3)

Wat er over blijft, is zeker nog de moeite van het bekijken waard.

Uitgebloeid (5)

Er bloeien al wél Pinksterbloemetjes, we zullen Pasen toch niet overslaan?

Uitgebloeid (2)

Posted 2 april 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

35 responses to “Uitgebloeid

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ed. heel mooi plaatje nu genieten Gr van Cees..

    http:ceesvandepanne.wordpress.com
  2. Die eerste foto Edward gohhhh…….. wat een plaatje!!!!!! Werkelijk! Zo mooi!
    Ik hou hier enorm van! Bij mij ontbreekt wegens drukte even de tijd om te gaan fotograferen maar ik mag dit heel graag zien. Heel gaaf dat ik dit bij jou zo mooi kan volgen. Echt een prachtige presentatie.
    Liefs, Helma

  3. Je hebt de schoonheid van de lente mooi vastgelegd Edward. 🙂

  4. Blijf bij jou genieten, Edward!! 😀
    Heel mooi vastgelegd…
    Lieve groetjes van Anna

  5. wowwww…een feestje heb je er weer van gemaakt 🙂

  6. Wunderschön die Blüten wünsche dir eine gute neue Woche Gruß Gruß Gislinde

  7. Tja, ook schoonheid kan (ver)vallen. Wat was het een feest hè, al de bomen versierd met de mooiste kleuren!

  8. Prachtige foto`s, maar je pinksterblom steelt de show voor mij.

  9. Zelfs verg

  10. Mooi
    Spijtig dat ze zo vlug uitgebloeid zijn

  11. Hier ook vallende bloesems Edward. Prachtige serie .De blaadjes met de regendruppels geven iets extra.
    Groetje

  12. ’t Ja het is altijd maar kort, maar wel mooi. Het leuke is dat er steeds weer iets nieuws komt … En er een fotograaf is die al dat moois vastlegt.

  13. Zelfs ‘gedwarrelde’ blaadjes zijn fotogeniek, Edward !
    Lie(f)s.

  14. Die bovenste foto is mijn favoriet. Bloesem doet me altijd aan mijn jeugd denken. Jammer dat ze maar zo kort bloeien. Onze dorpsstraat is één roze zee van bloesembomen. De mooiste tijd van het jaar. Schitterend geschoten weer, Edje ♥
    Lieve groet.

  15. Nog even genieten dus

  16. Als totaalplaatje ga ik voor foto 1 Edward. Prachtig met die achtergrond maar ook de rest is fraai

  17. Ja ik zag vandaag ook al bomen sneeuwen. Het gaat weer heel hard. Een perfecte serie Edward.

  18. Een bloemblaadje dat door waterdruppels of neveldruppels aan een tak vastkleefd is heel mooi. Al eens geprobeerd om de foto te snijden tot het botje links weg is en dan horizontaal spiegelen? …

  19. Enig mooi Edward Grts

  20. Really beautiful, Edward!

  21. Pingback: Prachtige bloesems | Nice Foto Blog

  22. ik ga dit keer voor de laatste, vanwege de mooie zachte kleuren

  23. De sierkers van de eerste foto heb ik ook in de tuin staan en de bloemen komen nu pas uit en de Pinksterbloemen staan bij mij nog in de knop. Kennelijk is bij jou alles vroeger in bloei. Overigens mooie foto’s!

  24. Jaaaa jammer toch, het gaat zo hard! Maar gelukkig komt er vast nog veel meer aan om vast te leggen Edward!!!

  25. Wow wat een cadeautjes vind ik hier allemaal schitterend ik kan niet kiezen hoor ik vind ze allemaal prachtig !!
    Een ding zie ik wel jij kan niet in winterslaap dan ga je dit allemaal missen en wij ook !! Dat mag niet gebeuren.

  26. Er zijn veel mooie bloesems, jammer dat ze zo snel uitgebloeid zijn. Zeker die van de kerselaar! Maar dan komen de blaadjes opzetten en kleurt de kruin van de bomen weer mooi groen 🙂 Weer mooi in beeld gebracht, Edward!
    Lieve zonnige lente groetjes, Heidi

  27. Heel mooi Edward…en ja kunnen we straks van de vruchten bloemen gaan genieten.
    Groetjes en fijne zondag

  28. Oh wat een mooi logje! Foto 2 en 3 vallen recht in mijn hart van deze totaal mooie log.

  29. Misschien is het ene uitgebloeid, er is nog zoveel moois opkomst.

    Leuke foto’s!

    Vrolijke zongroet,

  30. Wat een fijne details… uitbloeien, hoort ook bij het bloeien. Jammer dat de bloei zo kort is. Prachtige foto’s.

  31. een paar beauty’s zitten er bij Edward. Hier krijgen we dit nog allemaal, de natuur is altijd wat langzamer

  32. prachtig

  33. dat is het minste wat je er van kan zeggen Edward…

    prachtige opnames !

    groeten

Geef een reactie

