Fijn Paasweekend gewenst.   32 comments

Hierbij wens ik iedereen een heel fijn Paasweekend, met hopelijk toch een beetje zon.
Deze Meerkoet, wilde ook weleens een Paasei leggen……dat is haar gelukt!

Pasen

Posted 14 april 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

32 responses to “Fijn Paasweekend gewenst.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahahahaha…… ontzettend leuk gedaan Edje 😀 😀
    Het Paasweekend is nu bijna om en helaas was het een behoorlijk koud weekend.
    Niet dat ik er veel aan had maar toch jammer voor degene die er op wilde gaan.
    Liefs, Helma

  2. Leuke humor, pasen is al bijna om maar ik wens je toch een mooie tweede paasdag.

  3. ..prachtig die foto .

    Monika Schmitz
  4. Na de ontdekking dat de vader van mijn Diesel nog leeft kon mijn Paasweekend al niet meer stuk!

  5. haha …. die kan nogal
    ook voor jou fijne paasdagen

  6. Hele fijne paasdagen en met een schitterend ei van de meerkoet!

  7. Fijn paasfeest Edward! Gelukkig heeft de meerkoet geen chocolade ei gelegd.:)

  8. Beautiful bird. Happy Easter to you, Edward. 🙂

  9. Hahaha, leuk gedaan! Jij ook fijne Paasdagen!

  10. 😀 😀 Schitterend, Edward!!
    Jij ook heel fijne Paasdagen toegewenst!
    Groetjes van Anna 🙂

  11. Mooi gedaan Edward worden dat dan Paaskoeten ? Groetjes

  12. Heb je die zelf…beschilderd Edward ? Ook een gezellig paas weekend gewenst!

  13. leuk gedaan Edward

    prettige paasdagen gewenst

  14. Pingback: Fijn Paasweekend gewenst | Nice Foto Blog

  15. T zal toch geen koekoeksei zijn Edward? Maar vreemd is het wel! In ieder geval wens ik jou ook fijne dagen. Groetjes 😉

  16. Leuk bedacht Edward 🙂 Ook voor jou een fijne paasvakantie 🙂

  17. Het is de meerkoet zeker gelukt, maar natuurlijk wel met een beetje hulp van jou broertje, 😉 Genoeglijke en warme Paasdagen gewenst en een dikke kus van je zus Ann.

  18. De meerkoet kijkt toch wel wat vreemd naar dat gespikkeld ei 😀 Wel heel leuk bedacht, Edward! en een mooie foto van de meerkoet. Voor jou ook een fijn Paasweekend
    Lieve groetjes, Heidi

  19. Dankjewel Edward! Voor jou uiteraard hetzelfde gewenst!

  20. Ha ik hou het bij de choco eitjes 😉
    Die met de stippen komen me bekend voor…zowel de echte als de nepper 😉
    Fijne paasdagen

  21. Ook hier wens ik je natuurlijk een heel mooi paasweekend ❤

  22. Ik heb altijd zo te doen met meerkoeten. Die beesten proberen elk voorjaar drie, vier, vijf nesten te leggen. Echt hard werken is het voor ze. Bij de beesten af gewoon! En dan legt de paashaas zomaar een nep-ei tussen haar eigen eieren (-: Ik vind ‘m zo leuk!
    Lieve groet ♥

  23. Vrolijk Pasen !
    Lie(f)s.

  24. Fijn paasweekend Edward .Leuk gedaan.

  25. ook van deze kant allemaal een fijne Pasen

  26. Fijne paasdagen !!!

  27. Een bijzonder paasei ;))))
    Ma meerkoet doet gewoon haar best Edward en een ei meer geeft ze niet om :-)))
    Fijne paasdagen .

  28. Die is leuk! Ook voor jou een heel fijn paasweekend!

  29. Lolbroek😄

  30. Jij ook een heel fijn Paasfeest Edward is de paaskoekoek langs geweest bij die Meerkoet Edward? Het is toch wat heb een drijvend nest ben nog niet veilig voor die onverlaten haha als pa Meerkoet dat ziet heb je waterlelies aan het dansen.

  31. Grapjas…fijn weekend 😊😊😊

  32. Ook een fijn paas weekend …

Geef een reactie

