Buick   41 comments

Het automerk Buick werd in 1903 opgericht in de Verenigde Staten.

Buick (1)

4 deurs Sedan uit 1929

Buick (6)

Buick (7)

Buickย  Special Series 40 Eight 1937

Buick (2)

Buick (3)

Buick (5)

Buick (4)

Posted 18 april 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

41 responses to “Buick

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die oldtimers stralen een magische charme uit.

  2. Ols cars are full of charm and beauty!

  3. Wat zijn die auto’s eigenlijk prachtig en zo glanzend. Super gefotografeerd Edward!

  4. Prachtige autokenmerken

  5. De onderste foto vind ik de mooiste van de hele serie! Wie heeft er achter het stuur gezeten en ontelbare keren met zijn/haar handen alles bediend?
    Wat een mooie modellen en wat fijn dat jij ze hebt vastgelegd. Ik ga iedere keer blij van je blog terug naar “huis.”
    Lieve groet โ™ฅ

  6. Beeldschoon , en heel mooi gefliepst.

  7. Die kunstwerkjes boven de radiator-stop zijn zeldzaam geworden. Ik heb er ooit eens eentje in de Provence gezien, en ga het eens opzoeken.
    Of hoe foto’s inspirerend werken…

  8. Het zal bij mij nog wel even duren voor ik weer zo gracieus op de motorkap kan staan Edje mwhahahahahaha……
    Maar zonder gekheid, dit zijn weer hele fraaie platen van nog fraaiere automobielen!
    Mooie details laat je zien en ook de kleuren zijn supermooi!
    Liefs van mij, Helma

  9. Ooooh, wat mooi!

  10. ben ik ff blij dat mijn man niet blogt…. hij zou vanaf nu verslaafd zijn aan dit blogbericht van jou ๐Ÿ˜‰

    toeval of niet…. oude oude…daaronder oude ‘jeweetwel’…. ze passen bekant bij elkaar

  11. Gaaaaf man!!
    Heel mooi weergegeven, Edward!
    Geniet-groetjes van Anna ๐Ÿ˜€

  12. Prachtig, ik ben dol op oldtimers! Mooie foto’s

  13. prachtige auto ik ga dit keer voor de laatste

  14. “Back to the future” ๐Ÿ˜€ We blijven nog even in het verleden hangen met deze prachtige reeks van old timers, maar dat vinden we niet erg ๐Ÿ˜‰ Het is niet allemaal goud wat blink ๐Ÿ˜€ Toen hadden alle auto’s nog van die mooie emblemen voor of op de motorkap! Maar je hebt er altijd die het nodig achten om deze mooie sierraden af te halen (stelen)! Vandaar ze niet meer worden aangebracht op de hedendaagse auto’s (denk ik zo)!?
    Lieve groetjes, Heidi

  15. trekken altijd de aandacht op old timer shows en rally’s prachtige Foto’s

  16. Prachtige foto’s Edward, en deze dan fotografisch gezien. Het onderwerp is op zich al een plaatje.

  17. dat waren nog eens auto’s Edward. Vooral de eerste foto van het motorkap ornament bijzonder mooi, mede door de achtergrond

  18. ik ben helemaal geen autofreak, maar deze…jaaaaaaaahhh…da’s andere koek, die Buick ๐Ÿ™‚ daar wil ik wel een ritje mee maken…als jij rijdt Edward ๐Ÿ™‚

  19. Just gorgeous! I love vintage cars!

  20. Bijzondere auto’s zeg de foto’s zijn prachtig

  21. O dat waren nog eens auto’s… ik zo mij er al in rondrijden langs lieflijke laantjes en kronkelende wegen…

  22. Mooie foto’s van deze juweeltjes van auto’s. Die oldtimers waren toch heel wat fotogenieker dan de huidige exemplaren!

  23. Prachtige foto’s van deze bijzonder mooie oldtimers broertje, ook de details zijn erg mooi. Gelukkig dat er nog zoveel van deze oude auto’s bewaard zijn gebleven, de eigenaren koesteren hun bezit. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  24. Iemand is er druk bezig geweest alles te laten blinken…mooie tour auto ๐Ÿ˜‰

  25. Dit is andere koek dan peperkoek Edward. Eigenlijk zou ik als oldtimer er een uit mogen kiezen:-)

  26. Toch jammer dat ze tegenwoordig windtunnels hebben..niet waar Edward…. pracht modellen.

  27. Mooi he die oude wagens .

  28. Super cars Edward Toen was er nog niet zoveel “kunststof” Alles echt !! Grts

  29. Tolle Bilder von den Oldtimer Autos! ๐Ÿ™‚

  30. Pingback: Nice Foto Blog

  31. Welke heb je uitgekozen? Voor deze auto’s, hoeft de max snelheid op de wegen niet naar 130km verhoogd te worden. ๐Ÿ˜€ Mooi gefliepst!

  32. Schitterende foto’s

  33. Wat een mooie serie …

  34. Sierlijk !
    Lie(f)s.

  35. Je foto’s nemen me terug naar de geschiedenis! ๐Ÿ™‚ Knap! :

  36. prachtige wagens zijn dit Edward…

    ik wou dat ik er zo’n had..

    knap in beeld gebracht

    groeten

  37. juwelen waren dat !

  38. Prachtig Edward dat waren nog eens prachtige modellen. Mijn vader had een Borgward ook mooi maar niet zo mooi als deze!

  39. Mooi!

    Zonnige groet,

Geef een reactie

