African Parachute plant   42 comments

De  Ceropegia “African Parachute”plant, is mooi en bijzonder om te zien.

Afrikaanse parachute plant (1)

Ondanks zijn excentrieke groei- en bloeiwijze, is het toch een hele makkelijke en sterke plant.

Afrikaanse parachute plant (2)

Met voldoende licht, kan de plant het hele jaar doorbloeien.

Afrikaanse parachute plant (3)

Posted 24 april 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

42 responses to “African Parachute plant

Subscribe to comments with RSS.

  1. Totaal onbekend, maar als hij makkelijk is zou ik hem wel willen hebben 😉
    Pracht foto’s!

  2. Ik heb deze plant echt nog nooit gezien Ed eb ik had er ook zelfs nog nooit van gehoord.
    Echt een hele bijzondere plant en ik moet eerlijk zeggen dat hij nog mooi is ook!
    Lieve groetjes, Helma

  3. Wauw, wat een prachtige unieke en excentrieke plant! Ook nog nooit eerder gezien of van gehoord. Maar wel eentje die ik ook graag in mijn huis zou willen, maar ik vrees dat ze het bij mij niet zou overleven 😦 De naam is ook niet gestolen voor deze mooie unieke plant 🙂 Mooi in beeld gebracht, Edward!
    Lieve groetjes, Heidi

  4. Wat een bijzondere plant is dat zeg. Voor mij in de kamer moeten ze weinig water nodig hebben want ik vergeet ze nog wel eens.

  5. schitterend he Edward?

    Als ik zou moeten kiezen tussen het plezier van ‘mensenmenigtes’ … ‘kunst in de vorm van beelden’ of zo’n plant zou ik zonder enige spoort van twijfel gelijk voor de plant kiezen 😉

  6. Waar heb je deze bijzondere plant gespot Edward? Nog nooit gezien, of van gehoord! Foto 1 geeft een mooi totaalbeeld! Mooie serie!

  7. Héél apart en nooit van gehoord. Mooie foto’s!

  8. Wat een aparte plant en met name aparte bloem. Heel mooi in beeld gebracht!

  9. de laatste

  10. Extraordinary!

  11. Prachtige plant en me totaal onbekend

  12. A very, very strange plant. I don´t think I have seen anything like it. 🙂 Fascinating!

  13. Wat een schitterende plant, nooit gezien, je hebt hem prachtig gefotografeerd Edward!

  14. Je hebt er een bijzonder mooie foto van gemaakt Edward.
    Groetje, Ria

  15. Wat mooi en wat apart, Edward!
    Ik ken haar helemaal niet, ga gelijk even googlen… 😉
    Genietgroetjes Anna 😃

  16. heel speciaal, eentje die ik niet ken

  17. Ik heb nog nooit van deze plant gehoord en dat is best bijzonder voor iemand die vijf jaar in een bloemenwinkel heeft gewerkt. Op de eerste foto maakt de plant een wat rommelige indruk maar “uitvergroot” is het een plaatje en snap je ook de naam parachute.
    Ik begrijp dat jij de trotse eigenaar bent (-: Weest er zuinig op, Edje!
    Lieve groet ♥

  18. Geweldig 🙂 De naam voor deze flora is goed gekozen Edward

  19. Beautiful and fascinating.

  20. Een speciaaltje, Edward !
    Lie(f)s.

  21. Wel apart…nooit gezien….lijkt meer op ET…. 🙂 🙂 🙂

  22. En je weet zeker dat je dit op aarde hebt gefotografeerd?

  23. Zeker een aparte plant,nog nooit gezien ( nu wel ;-)))
    Mooie foto’s Edward.
    Groetjes Tinie

  24. Prachtige foto’s van deze bijzondere bloem Edward.
    Tweede foto vind ik het mooiste.
    Groetjes Irma

  25. Eine sehr schöne Pflanze. Vielen Dank fürs zeigen! 😀 LG von Jule und ihren Dosenöffnern

  26. Wat een bijzondere en mooie plant broertje, je hebt er prachtige foto’s van gemaakt, hier is die plant toch echt niet te koop 😉 Een heel dikke kus van je zus Ann.

  27. Prachtige foto’s van een wonderschone plant heel mooi Edward.

  28. Inderdaad heel spectakulair heel bijzonder nooit gezien ik ga even zoeken op het web je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Super !

  29. Voor mij ook vreemd maar wel mooi 🙂
    Groetjes

  30. Hoe bedenkt de natuur het toch telkens weer he. Mooi!

  31. Wat prachtig Edward! Kende ik nog niet. Speciaal plantje.

  32. Ziet er echt iets speciaals uit! 😀

  33. die draadjes opzij ,het is net naaiwerk ,heel mooi

  34. Ik ga eens op zoek.

    Mooie foto’s!

    Vrolijke vakantiegroet,

  35. Sterke beelden van deze voor mij onbekende plant Edward

  36. Deze heb ik nog nooit gezien… Lijkt me leuk een plant die het hele jaar bloeit!

  37. Hij is prachtig, die zou hier niet misstaan 😆😆😆

  38. prachtige en scherpe foto’s van deze bijzondere plant Edward…

    prettige dag

  39. Heb deze wel op TV gezien bij, Rob’s grote tuinverbouwing, maar lang niet zo mooi en duidelijk als op jouw foto’s Edward. 👍😊

Geef een reactie

