Koningsdag 2017   38 comments

Koningsdag 2017 zit er weer op, ondanks de slechte voorspellingen,
hebben wij het hier de hele dag droog gehouden, maar het was wél behoorlijk koud.

Eerst was ik niet van plan om mij in het feestgewoel te storten,
maar dan gaat het toch een beetje kriebelen.

Wat ik het mooiste aan dit soort feesten vind, is het plezier wat kinderen daaraan beleven,
dus daar wilde ik mij dan ook tot beperken.

Hoewel sommige ouders ook een plaatje waard zijn.

Koningsdag 2017 (1)

Hieronder een impressie van het kinder plezier.

Koningsdag 2017 (3)

Hij denkt er nu al aan, dat het vanavond langdurig douchen wordt.

Koningsdag 2017 (7)

Die hebben ze niet bij Specsavers of Pearl.

Koningsdag 2017 (8)

Een wedstrijdje wie de grootste ballon kan opblazen, is dikke pret.

Koningsdag 2017 (2)          Koningsdag 2017 (4)

Zo ben je toch wel de allermooiste!!

Koningsdag 2017 (6)

Bellenblazen…..óók erg leuk om te doen!

Koningsdag 2017 (5)

Maar niet alle kindertjes hadden plezier, sommigen wilden eigenlijk naar huis.

Koningsdag 2017 (9)

Posted 27 april 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Koningsdag 2017

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Ed,
    werkelijk een serie foto’s om trots op te zijn.
    Je fotografie wordt steeds meer vakwerk “D.
    Sorry voor mijn late reacties maar het ging weer even de verkeerde kant uit met mijn rug.
    Geniet van het weekend, Het wordt eindelijk een beetje mooi weer.
    Liefs van Helma

  2. Wat een supermooie serie Edward. Al die expressies van die kinderen, geweldig!

  3. Ik kon me er dit jaar niet toe aanzetten om er op uit te gaan naar de kinderspelen maar kan bij jou nou toch nog even wat meegenieten…..

  4. Edward! Wat een schitterende reeks. Dat eenvoudige kroontje op de eerste foto heeft iets bijzonders. Dat meisje met de flamingo-bril is cute. Maar jouw teksten eronder maken het compleet. Over dat jongetje dat aan het douchen denkt (-: briljant gewoon. En die laatst foto: hartstikke zielig natuurlijk maar ik heb me rot gelachen, heerlijk!
    Dikke kus ♥

  5. Kroontje, hoedje op of gezichtje beschildert, het is mooi om al die kindergezichtjes te zien genieten op eentje na, maar dat is de spontane reactie van elk kind apart. Alles is echt niks is gemaakt en dat maakt het ook zo mooi! En heb je ook heel mooi in beeld gebracht, Edward!
    Lieve groetjes, Heidi

  6. Wat zullen de kinders weer hebben genoten, Edward!
    Heel mooi vastgelegd en weergegeven…
    Lieve genietgroetjes van Anna 🤗

  7. Een prachtige reeks! Oranje zit toch wel in jullie bloed 😀

  8. Your portraits are always very special – love them!

  9. ahhh maar toch de laatste Edward

  10. Je hebt een prachtige serie neergezet, wat een plezier om naar te kijken!

  11. nou dacht ik toch mijn loftrompet over deze serie al gegeven te hebben, maar ik zie het niet. Sjonge…..en ze zijn zo mooi al die portretjes 🙂

  12. Hallo Edward,
    dieser Königstag bei Euch ist ein ganz tolles Fest für Alle!!! Die königliche Familie und (fast) alle Bürger, ob groß oder klein scheinen ihre Freude daran zu haben…das schweißt zusammen!
    Danke für die stimmungvollen Bilder!
    Heidi

  13. Dapper van je om je in het feestgedruis te storten. Je hebt prachtige portretten van de koters gemaakt. Maar vooral de laatste heeft mijn hart gestolen. Het is vast héél geméén van me, maar lig ik in een deuk! 😀 Errug hè! 🙂

  14. Sweet pictures!!!
    I was in Amsterdam for King’s Day. Amazing day!!!
    🙂

  15. Bijzonder mooi Edward. Die eerlijke kindersnoetjes zeggen alles.

    Groetje, Ria

  16. Wat een leuke en mooie portretjes Edward.
    Allemaal even feestelijk.
    Bij de laatste zou ik even naast willen staan om te troosten.
    Groetjes Tinie

  17. Prachtig vastgelegd Edward. Ze zijn om op te eten en o zo schattig!

  18. Allemaal pareltjes Edward En zie vreugde en verdriet liggen dicht bij mekaar ! Grts

  19. Het is genieten die kinderkopjes. Stuk voor stuk feestelijke portretten. Wat leven we toch in een fijn land 🍀

  20. Dank! Ik weet weer hoe het was en……hier was het ook koud 😉

  21. Heel mooi Edward, en wat een prachtig portret van dat “Vlinder meisje”…. en dan die lieverd die niet naar huis wil….mooooi…. 🙂

  22. Prachtige serie waarbij de spontaniteit op de foto van het meisje met artistiek brilletje eraf knalt. Dat zijn toch de leukste momenten

  23. Mooie serie, stuk voor stuk prachtige plaatjes …

  24. Prachtige portretten. Ik sta elk jaar weer te kijken van jullie oranje-gekte, maar vind het wel leuk.

  25. Wonderful photos of this event!

  26. WOW, wat een mooie foto’s broertje, de eerste foto is voor mij nummer I, alleen dat mooie haar met dat kroontje zegt eigenlijk alles, bij de laatste foto schoot ik toch even in de lach, mooi gespot! Een heel dikke kus van je zus Ann.

  27. Fantastisch Edward stuk voor stuk prachtige plaatjes van het feest maar die laatste krijgt van mji de hoofdprijs geweldig !!! Wat zal jij genoten hebben!!

  28. Je bent vast op de kinder-vrijmarkt geweest. Leuke foto’s Edward.

  29. Leuk al die snoetjes zonder dat ze er voor poseren. Het meisje met de vlindervlag op haar gezichtje, krijgt de hoofdprijs…….nou ja, de fotograaf krijgt ‘m ook 🙂

  30. Blij dat je toch maar bent gegaan. Heerlijk die kindersnoetjes.

  31. Och gossie wat een verdriet…of was het woede ?
    Hoe dan ook vrolijke portretjes… 🙂

  32. Schitterende portretten!

  33. Buiten eentje met tranen alleen uitbundige vreugde en wat hebben ze zich mooi gemaakt op koningsdag

  34. zalig dat kleine kroontje ,ze voelde zich vast een prinses vandaag,de anderen zijn ook sprekend en de emotie van het laatste meisje in contrast met het feestelijk hoedje,top!!!

  35. Heerlijke foto’s, de foto van het flamingobrilletje wint wat mij betreft, wat een leuke foto!

  36. Stuk voor stuk leuk, Edward !
    Lie(f)s.

Geef een reactie

