Waterballonnen   39 comments

Waterballonnen ( Aquabubbles) hebben een grote aantrekkingskracht op kinderen,
zij vinden het prachtig om daarmee over het water te rollen.

Waterballon (1)

Ze halen in zo’n bal, de gekste capriolen uit.

Waterballon (2)

Deze amateurfotograaf, gaat met een tevreden gevoel naar huis,
wanneer hij een foto zoals hieronder heeft kunnen maken.

Waterballon (3)

Posted 29 april 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

39 responses to “Waterballonnen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nou, dat snap ik dat jij tevreden thuis kwam met deze foto’s ………… o, en trouwens, niet alleen op kinderen heeft het aantrekkingskracht hoor, want als ik de kans zou krijgen zou ik er ook best eens in willen, in zo’n waterballon 🙂

  2. Mooi vastgelegd zeg! Lijkt me prachtig voor kinderen!

  3. Ze zijn geweldig geworden…en laat dat amateur er maar af !!

  4. Mooie serie Edward, zo leuk om naar te kijken!

  5. Het is echt leuk vorig jaar op vakantie waren ze er ook mee bezig. Die laatste is mooi…

  6. Moet je echt kind zijn om te kunnen genieten van zo’n waterballon (-:
    Nou, nou, nou, als jij tevreden bent over je laatste foto, hoe bijzonder vinden je volgers hem dan wel niet? Briljant gewoon! Wat zeg ik: gewoon. Niets gewoon. Ongewoon goed!
    Lieve groet ♥

  7. Wat hebben deze kinderen echt lol in. Kinderen vinden dit leuk om te doen rollen. Mooie foto’s.

  8. Een plezier om naar te kijken evenals voor de kinderen om ermee over de rivier te rollen! Hopelijk is het ook veilig genoeg!
    Lieve groetjes, Heidi

  9. Geweldige foto’s de laatste is helemaal apart

  10. Ich wünsche dir einen schönen Sonntagnachmittag schöne Fotos wie immer lieber Gruß Gislinde

  11. Dat wil ik graag geloven dan loop je op wolken Edward super foto.s en die laatste moet je beslist in sturen voor een wedstrijd fenomenaal!!!

  12. Ziet er leuk uit, maar toch heel angstaanjagend indien er iets mis zou lopen.

    Groetjes,
    Filip

  13. Ja hoor ….die laatste….voltreffer…!!…

  14. Gave serie Edward. Ze horen echt bij elkaar, dan snap je die práchtige derde!

  15. Die zijn super mooi spijtig dat ik niet meer klein ben

  16. Werkelijk een prachtige reeks en natuurlijk vind ik ook die laatste foto TOP, Edward!! 😀
    Lieve groetjes van Anna

  17. je hebt gelijk, de laatste is prachtig gemaakt, kun je trots op zijn.

  18. De derde foto heeft echt artistieke meerwaarde Edward. Fijne serie

  19. Wow!!! Beautiful!

  20. Bijzondere serie

  21. Ze geniet er zichtbaar van! Mooie foto’s!

  22. Heerlijke foto’s Edward, vooral de laatste om van te watertanden:-)

    weekendgroetje

  23. goede amateurfotograaf dacht eerder een pro……… mooie foto’s Edward top fijn weekend

  24. Ik ben groot fan van de waterballonnen.

  25. Leuk die waterballonnen die laatste is bijzonder

  26. Geweldige reeks
    Ja je zou zo mee willen doen hè…

  27. Ik zou wel opnieuw jong willen zijn. Mooie foto’s Edward, de laatste heeft mijn voorkeur.

  28. Prachtige foto’s van dit water gebeuren broertje, als ik jong was ging ik in zo’n ballon. De laatste foto is echt top door het plastic heen genomen is toch wel erg knap, een dikke kus van je zus Ann.

  29. Dat lijkt me zo leuk. Zou je er als volwassene ook in mogen?

  30. Is “amateur” hier wel van toepassing Edward ? Grts Mooie opnames !!

  31. Fotogeniek én een goeie fotoraaf !
    Lie(f)s.

  32. Lopen op het water .Wie zei alweer dat het niet kon.Geeft veel pret maar is echt niet zo eenvoudig om rechtop te blijven maar het zijn machtig mooie foto’s

  33. leuk voor de kinderen en de “fotogragen” Edward…

    prettige dag, al dan niet in een ballon..

  34. Prachtig effecten. Stiekem zou ik zelf ook nog wel in zo’n bal willen 😆

  35. Geweldige foto’s van deze waterbalonnen Edward. En de laatste is extra bijzonder als je de eerste twee gezien hebt. Knap hoor!

  36. Heel mooi en wat hebben de kinderen een lol.

  37. Persoonlijk vind ik de eerste twee foto’s juist heel mooi omdat je ook kunt zien waar het om gaat en die bal is ook heel fotogeniek omdat hij transparant is. Ik vraag me altijd af hoe het zit met de zuurstof in zo’n ding maar blijkbaar is dat geen probleem.

  38. Mooi Edward. Je hebt de laatste foto nog extra bewaterd zie ik, een prachtig effect. Fijn weekend en groet uit Twente.

Geef een reactie

