Onder de motorkap   31 comments

De eigenaar van zo’n prachtige Buick uit 1929, is elk vrij uurtje aan het poetsen, het is dan ook één brok bling,bling.

Bling,bling (1)

Wanneer je de kans krijgt om onder de motorkap te kijken,  zie je dat daar ook heel wat dotten poetskatoen zijn verbruikt. 

Bling,bling (2)

Posted 5 mei 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

31 responses to “Onder de motorkap

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik hou van bling hahahahaha….
    prachtig wat ik daar onder de motorkap zie zeg!!!
    Daar zal zeker wat poetskatoen voor gebruikt zijn maar……….. daar is het resultaat ook echt naar!
    Geweldig om te zien dit.
    Liefs, Helma

  2. Prachtige foto’s van al dat bling bling 😀 Zo heeft iedereen zijn hobby of liefhebberij, maar dit is toch ook iets geheel apart… Liever hij/zij dan ik voor al dat poetswerk! 😀
    Lieve groetjes, Heidi

  3. De eigenaar is een rasliefhebber, dat is zeker! Heel mooie foto’s, Edje ♥
    Lieve groet.

  4. Een mooi stukje techniek en mooi in beeld gebracht Edward.

  5. O ja, nog een fijn weekend. Beloofd mooi weertje te gaan worden vandaag.

  6. Prachtig om te zien motorkap. Mooie foto’s.

  7. Prachtig! Maar hij stinkt waarschijnlijk een uur in de wind 🙂

  8. Amai zeg die ziet er nog steeds picco bello uit

  9. Super, Edward!!
    Weekend groetjes van Anna 😃

  10. Misschien nog wel mooier dan nieuwstaat. Prachtfoto’s Edward

  11. prachtige foto’s
    Maar wat zullen daar een uurtjes poetsen inzitten.

  12. Wat een oud beestje nog zo rein en knap kan zijn ,heel mooi

  13. Mooie foto’s van een mooi machien!

  14. Absolutely gorgeous! I love vintage cars!

  15. Niet te geloven !
    Lie(f)s.

  16. Dat waren nog eens échte automobielen ….. schitterende foto’s

  17. wauw Edward, ik ken iemand bij wie het water uit de mond gaat lopen bij zulke foto’s 🙂
    schitterend

  18. Nog mooier dan toen hij werd afgeleverd 😊😊😊

  19. Prachtige foto’s van deze machine…ikdnk niet dat dit met een dot poetskatoen is gpef te maken.

  20. Prachtige foto’s van deze oude en toch nieuwe auto broertje, wat ziet het er geweldig uit, zelf zou ik echt niet weten wat er onder de motorkap van mijn trouwe Opel Corsa zit, maar daar is gelukkig een garage voor. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  21. Heb ooit een aantal mannen geïnterviewd die spraken liever over hun auto dan over hun vrouw. Mooie foto’s al heb ik niet veel met auto’s

  22. Ik denk dat het hsrt van elke auto liefhebber harder gaat kloppen bij het zien van jouw mooie foto.s Edward. Prschtig !

  23. Wat een fraai exemplaar….prachtig om te zien !

  24. Amazing post full of bling,bling.Exciting photo too

  25. Een auto is om droog van A naar B te komen haha
    Voor mij dan, niks meer en niks minder.
    Maar fijn dat er mensen zijn die daar hun ziel en zaligheid in kunnen leggen…
    Fijn weekend

  26. Ongelooflijk mooi he Edward Kwaliteit toch na zo veel jaren nog knap Heb wel de indruk dat er zaken vernieuwd zijn . Sterke opnames voorbeelden hoe het moet !! Grts

  27. juwelen

  28. prachtige foto’s van deze oldtimer Edward

    de details in de tweede foto spreken me erg aan

    prettige dag

  29. Wat een juweeltjes Edward.
    Als de eigenaren er niet zo zuinig op waren geweest ……..
    Fraai vast gelegd !

  30. wow. dat zou ik voor een auto niet over hebben, hoor.

Geef een reactie

