Macro tijd.   45 comments

Met het mooie weer van de afgelopen dagen,
werd het toch echt tijd om de macrolens weer eens op de camera te zetten.

Naar ik vermoed, is dit een Dwerggaasvliegje, maar zeker ben ik er niet van.

Macro tijd

Posted 18 mei 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

45 responses to “Macro tijd.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtige gedetailleerde macro-foto, Edward! Je mag gerust meer je macrolens boven halen! 🙂
    Zonnige groetjes, Heidi

  2. Hallo Edward,
    das sind wieder ganz zauberhafte Aufnahmen!!! Ich schaue sehr gerne hier auf Deinem Blog!
    Alles Liebe
    Heidi

  3. ik vind hem prachtig gevangen Edward,
    het is een haft een eendagsvlieg… god dan heeft deze in ieder geval zijn/haar dag gehad, jij kwam voorbij 🙂

  4. Allemachtig, het is weer prachtig! 😊

  5. Ik ziet hier echt met open mond te kijken Ed!!!!!
    Wat een schitterend exemplaar van deze eendagsvlieg en wat ontzettend mooi gefotografeerd.
    mijn complimenten en een kus.
    Liefs, Helma

  6. Prachtige macro opname van deze eendagsvlieg .
    Groetjes Tinie

  7. Ik ben blij ,heel erg blij om dit eendagsvliegje van zo nabij in details te zien.
    Dank je Edward.
    Groetje, Ria

  8. In één woord: Schitterend !

  9. Gewoon geweldig

  10. Heel mooi Edward.

  11. Ganz zauberhaft!!

  12. Excellente macro, al die details kan men met het blote oog nooit waarnemen

  13. Very beautiful!

  14. *Zucht*, Edward, zò mooi…
    Lie(f)s.

  15. Dit is een geweldige mooie macro en in een prachtige kleur Edward!
    Hier word je blij van!

  16. Nou, zo het macroseizoen starten is meteen een prachtige binnenkomer, super mooi en scherp. De naam heb je al zie ik, eendagsvlieg of te wel haft genoemd.

  17. Een compliment voor jou Edward. schitterende macro

  18. Ik zou het niet weten wel.een heel mooie macro
    Ik heb zo juist geprobeerd met de macrolens een druppel vast te leggen maar niet gemakkelijk

  19. Wat een prachtige Foto Edward!

  20. Amazing macro.

  21. Schitterende foto Edward!

  22. Hoe het juist noemt.. geen idee. Je foto is prachtig en dat is belangrijk Edward!!

  23. Prachtig Edward !ik denk dat je gelijk hebt maar er komt vast wel iemand die het zeker weet!

  24. Met de naam kan ik je niet helpen helaas maar wat een schoonheid. Kleurenpracht en dan zo’n klein vliegje erop!

  25. Een prachtige macro broertje, ik denk dat het gewoon elfjes zijn die ze de naam van insecten hebben gegeven. Het geheel van de foto is top! Een heel dikke kus van je zus Ann.

  26. Prachtige foto Edward

  27. Het vliegje heeft de vleugeltjes van een elf. Of zou het andersom zijn…? Je zou zelfs een vrouwenfiguur in het lijfje kunnen zien. Wat haarscherpe en mooie foto. De natuur is zo prachtig!
    Lieve groet

  28. Wat het is weet ik niet maar de foto is prachtig…

  29. WAUW!

  30. Wat een geweldige foto Edward!

  31. WOW wat mooi

  32. Wat het is weet ik ook niet maar wel een mooie foto

  33. Das een hele mooie binnenkomer in het macro seizoen Edward! De scherpte mooi op het vliegje!

  34. wauw, Prachtig,

  35. Wat een prachtige macro, knap stukje werk …

  36. Heel knap gedaan Edward !! Grts

  37. prachtig !

  38. Prachtig beestje om te zien. Zo dichtbij. Macro foto kun je inderdaad mooie foto maken. Echt duidelijk om te zien.

  39. die heb je bijzonder mooi gefotografeerd Edward

    groeten

  40. Het is een Eendagsvlieg en je hebt hem prachtig gefotografeerd!

  41. Een sierlijke schoonheid die je zonder macrolens zomaar over het hoofd zou kunnen zien.👍🏻

  42. Wat onwaarschijnlijk mooi Edward! Sprookjesachtig 🌼

  43. Een prachtig, sierlijk beestje met details, die doen denken aan libelle-achtige, dus misschien een nichtje daarvan ? Maar wat het echt is ? ik heb geen idee, maar iets feëerieks 😆

  44. PRACHTIG.

Geef een reactie

