Sloopkunst   31 comments

Met een beetje fantasie, kan je in
gesloopte materialen kunst zien.

Sloopkunst

Posted 20 mei 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

31 responses to “Sloopkunst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bovenin zie ik een zeilbootje in de woeste baren en als ik naar het geheel kijk zie ik een persoon die naar voren buigt.
    Leuk dat je dit op de foto hebt gezet en nog leuker om ons er dingen in te laten zien 😀
    Liefs, Helma

  2. Kunst… “Ik buig me over het verleden heen”. De kunst van een fotograaf om zoiets dergelijks tot kunst te laten zien en daar ben jij wel in geslaagd, Edward! 🙂
    Fijne avondgroet, Heidi

  3. mooi gezien Edward.

  4. prachtig gefotografeerd wie is hier de grootste kunstenaar ?………….

  5. Daar hou ik wel van en mooi in beeld gebracht!

  6. Inderdaad Edward.Mooi in kleur en vorm.

  7. je moet het zien hé edgar je oog moet erop vallen, je bent een rasartiest:-) geweldig

  8. ja echt heel mooi … zo zie je maar

  9. Wünsche dir einen schönen sonnigen Sonntag Gruß von mir Gislinde

  10. wel een prijsje van 250.000 euro aanhangen dan pas is het echte kunst.

  11. Je hebt het ook mooi kunstig op de foto gezet Edward.
    Groetjes Tinie

  12. Ja echt… prachtig toch!

  13. Een eend met een geknakte snavel. Nee je kan overal iets in zien als je maar goed kijkt! Prachtig.

  14. Volledig met Jou eens Edward ! Zie ‘het zelf ’s morgens voor het scheren ! Grts

  15. Amazing.

  16. Heel zeker waar!

  17. Speciaal, maar het heeft wel iets 😀

  18. Het lijkt op ik zie ik zie wat jij niet ziet Edward maar ik zie iemand met een varkensmasker op
    Groetje, Ria

  19. Ik moest wel heel goed bekijken wat er is. Daar heb je gelijk in. Je hebt wel mooie foto gemaakt. Oud ding.Gr,

  20. Daar heb je niet eens veel fantasie voor nodig broertje, ik zie soms wel kunst die echt lelijk is, zoals laatst de paal die per ongeluk werd gesloopt en waar slechts heel weinig mensen wat van af wisten. Dit zou best verkocht kunnen worden als “Wanhoop en Verdriet” voor minstens € 50.000,– Heel mooi op de foto gezet en goed gezien. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  21. wat is kunst dat vraag ik mij al lang af.

  22. Zelfde scenario, Edward, iemand legt z’n bril op de grond, in een moderne tentoonstelling. Direct fotografen… Wat is ‘kunst’ ?!
    Lie(f)s.

  23. Daar hebben ze de notenkraker op los gelaten 😉

  24. Erg leuk ,met een spuitbusje er bij kun je wel iets moois ervan maken

  25. Daar heb ik niet eens fantasie voor nodig. Je had het me zo kunnen verkopen 😂

  26. Tja, het is dat je het zegt/schrijft, zelf zie ik er niet veel in. Moet kunnen. Toch!?
    Fijn weekend, grtjs 😉

  27. Kunst is wat de gek erin ziet Edward 🙂 Dit profiel heeft een flinke oplazer gehad en laat deze kijker zich afvragen hoe het zo gekomen is. Boeiende foto

  28. nu je het zegt Edward

    prettige dag

  29. Zeker heel mooi Edward. Mijn smaak is heel breed maar hier houd ik van het prikkelt de fantasie. Prachtig !

  30. Dat ben ik helemaal met je eens Edward.

  31. Ja hoor…ik zie het helemaal zitten….de sloop…. en de kunst van jou om het te fotograferen….

Geef een reactie

