Cruise naar de Caribbean   34 comments

Bij een cruise, denk je natuurlijk meteen aan……

Cruise (2)

Wanneer je dan een advertentie ziet, met een aanbieding voor een 10 daagse cruise naar de Carribean,
voor het luttele bedrag van € 275 met de “SS Rusty boat” weet je eigenlijk wel dat er iets niet klopt.

Dat bleek ook, ik heb niet geboekt.

Cruise

Posted 22 mei 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

34 responses to “Cruise naar de Caribbean

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Edward,
    ich verweile schon eine ganze Zeit hier und bewundere die unterschiedlichsten Bilder!!! Was dieses Schiff anbelangt, da wäre ich micht Sicherheit auch nicht mitgefahren. So einen heruntergekommenen Kahn nennt man bei uns “Seelenverkäufer”!!! Diesem könnte man noch den Beinamen “Rosti” (abgeleitet von Rost) geben!
    GLG Heidi

  2. Dat levert je wel heerlijk roestige foto’s op 🙂

  3. Hahahahaha…. geweldig leuk blog Edje 😀 😀 😀
    Die grote boot in de eerste foto heb je mooi in zijn geheel kunnen platen,
    maar ik ga toch voor de tweede foto/. Mooie items als roestplekken etc en supermooie kleuren.
    Lieve groetjes, Helma

  4. Ik weet nog niet met zekerheid welke ik zou prefereren… 😀 Tegenwaardig als je die nieuwe cruiseschepen ziet, wat een mastodonten (figuurlijk)! Maar ook die kunnen zinken…! Maar een schamele roestte bak, dat zie ik ook niet zo zitten… Toch spreekt een cruise naar de Carribean me wel aan 😀 Voorlopig ga ik er nog even over dromen… 😉
    Slaap wel groet, Heidi

  5. Whoehahaha.. hoe bedenkt je het! Nee zou ik ook niet gedaan hebben hoe graag ik ook nog eens een cruise zou willen maken!

  6. Ik kan me niet voorstellen dat ik graag op dat reizende flat vakantie zou vieren. Nee, dan heeft de onderste foto meer charme (-: Ik voel me er direct thuis!
    Lieve groet

  7. Nee Edward ik blijf toch maar liever thuis:-)

  8. Dat is wel het ene uiterste in het andere. Op zo’n flatgebouw als cruiseschip zou je toch verdwalen zeg.

  9. zou ik ook niet op reageren, dan weet je dat er iets niet klopt

  10. Op een afstandje ziet het er wel gaaf uit maar bij nadere inspectie nam jij de juiste beslissing Edward 🙂

  11. whahahaha nee edward dat is denk ik wel verstandig, dat zou weleens een enkele reis kunnen worden, maar de rusty is wel erg fotogeniek he’
    mooi joh

  12. Daar zou ik ook niet intrappen

  13. ahhh tattoo’s … deze vind ik dan niet mmooi maar er zijn er vele die ik wel mooi vind en zou willen hebben.

    Die vlinder is prachtig… ik hoorde vanavond op het nieuws dat een bijna uitgestorven vlinder weer gespot was, ben de naam vergeten sorry. Je ziet ze gelukkig wel meer en meer overal .

    Zo’n cruiseschip hoop ik ooit te mogen bevaren als gaste door Noorwegen heen, de enige reis waarvoor ik manlief het huis uit zou krijgen… maar dan wel op een schip dat kwalitatief perfect in elkaar zit natuurlijk en niet door roest bijeen gehouden wordt.

  14. wat een kanjer Edward…

    met zo’n constructiefout zou ik ook gaan twijfelen..

    alhoewel..

    groeten

  15. Wat een groot verschil, zeg!

  16. hahaha maar wat een schipen och een betje roest een kniesoor die daar op let, het is gewoon avontuurlijk cruise!!!!!!

  17. Dat is nou heel jammer dat je niet geboekt hebt. Wie weet wat voor geweldige avonturen je bent mis gelopen? In een reddingsboei dagen lang in het zilte nat ronddobberen en dan hele mooie foto’s van de ondergaande zon maken. Nou volgens mij een gemiste kans Eduardo!
    Maar je roestige plaat vind ik wel leuk, dat dan weer wel! 😀

  18. Kon je wel even dichtbij, Edward !?
    Lie(f)s.

  19. whahahahaha nou Edward , ik ben blij toe. een cruise lijkt me sowieso helemaal niks maar op de laatste foto krijg ik ernstige bedenkingen.

  20. Schitterend en goed gedaan, Edward!
    Lieve groetjessss 😁

  21. Mooi dat contrast tussen die twee! Ik prefereer een oude aak 🙂

  22. What an amazing ship!

  23. Ha ha….wat een contrast in je 2 foto`s.
    Ja, ik las dat `die` langs voer, maar we zaten in Ouddorp

  24. Vielen Dank für die tollen Fotos! 😀 LG und noch eine schöne Woche von Jule und ihren Dosenöffnern.

  25. Oei broertje, hier is de rederij vast niet blij mee, ze gaan nu natuurlijk onmiddellijk aan het werk, alleen wordt de prijs wel honderden euro’s duurder. Het is een prachtig schip op je foto, maar je hebt gelijk om niet te boeken, alhoewel, de Titanic was wel spic en span 😉 Een heel dikke kus van je zus Ann.

  26. Oeioei…. mijn echtgenoot heeft een voorliefde voor oude bootjes… maar met zo’n ding ga ik niet mee… ik hoop maar dat hij me nooit stiekem wil verrassen met dergelijke cruise… 😉

  27. Nee, mij zul je nooit op zo’n drijvende stad treffen.

    Zonnige groet,

  28. Einen schönen Montag wünsche ich dir was für ein tolles Schiff hier am Rhein bei Köln habe ich noch nicht so ein großes gesehen,ich wünsche dir von Herzen eine gute und schöne Woche lieber Gruß Gislinde

  29. Nee wat een geluk dat je het door had Edward ik moet er toch niet aan denken dat je anders in een roeibootje ergens op zee had komen rond te dobberen ! Ik heb het de laatste jaren niet meer op zulke tripjes je zal maar een kapitein treffen die wel een borrel lust. Neeee doe jij maar gewoon een tripje Blijdorp en niet te dicht bij de leeuwen in de buurt komen voor die ene superfoto jouw foto’s zijn zo al prachtig genoeg !

  30. Jij bent wel rap bang Edward !! Wel knappe beelden !! Grts

  31. Cruise schip is een mooie schip om te zien.Maar deze is wel oud roestig schip. Veilig vind ik niet om te varen. Het moet goed onder houden. Vandaar is goedkoop. Mooie foto’s.

  32. Daar is niks mis mee hoor…..als jij hem nog kan fotograferen…..is hij niet gezonken…..hier en daar een likje verf…en hij kan zo de folder in… 🙂 🙂 🙂

  33. Toch is die boot wel veel mooier en die cruise…die maak ik toch niet, hooguit zo’n volledig bemande zeilboot langs de europese kust met zo’n man of 20..dat lijkt me wel wat

  34. hihi ik denk ook niet dat dat een veilige cruise zou geweest zijn :-p

Geef een reactie

