Aalbessen   31 comments

De Aalbessen beginnen alweer rood te kleuren.

Aalbessen

Posted 3 juni 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

31 responses to “Aalbessen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto weer Ed.
    Je wordt ook echt een vakman want je foto’s zijn echt topstukken!
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Helma

  2. Leuk die besjes ,nu nog rijpen en hopen dat de vgels er niet mee weg zijn.

  3. ahhh moooi, vorig jaar gekocht en geplant en draagt nu al vrucht, zijn alleen nog te zuur , moet dus nog ff geduld hebben

  4. Wat een leuke foto, mijn bessen doen het niet zo heel goed nog hoop volgend jaar wat meer……….

  5. Ik hou niet zo van zure bessen en zuur fruit in het algemeen, maar jouw foto maakt het wel aantrekkelijk, Edward! 🙂
    Mooi en leuk zo met het lieveheersbeestje erop!
    Lieve groetjes, Heidi

  6. Lekkerrr…aalbessen. Meestal koop ik ze per kilo en pers ze uit. Het sap ik heerlijk op uitgelekte yoghurt. Ons lekkerste toetje!
    Prachtig, het lieve-heers-beestje op de struik. Geeft er niet dat beetje extra kleur aan.
    Lieve groet ♥

  7. Die houd de aalbesjes wel luisvrij… mooie opname, Edward!!
    Lieve groetjes, Anna 🤗

  8. ziet er lekker uit

  9. Prachtig van kleur en scherpte, mooi warm licht had je hier.
    Groetjes Tinie

  10. Het is hier permanente bewondering…

  11. Ook deze foto is weer prachtig!

  12. Dat is een schitterende foto!!!

  13. Van mij mag het LHB-tje alle aalbessen op smikkelen. Brrrr, ik krijg al een zuur gezicht als ik er aan denk!
    Maar je macro is knap gemaakt! 🙂

  14. en er was nog bezoek ook

    knappe macro Edward

    prettige Pinksterdagen !!

  15. Ahhh…, mooi… !
    Lie(f)s.

  16. Sehr schönes Foto! LG und schöne Pfingsten von Jule und ihren Dosenöffnern 😀

  17. Beautiful photo, Edward!

  18. Prachtig dat lieveheersbeestje op de bes broertje, het wordt tijd voor de eigenaar om er een netje over te spannen, anders zijn de vogels erbij als de kippen. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  19. Een bijzonder gecamoufleerde bes is dat! Prachtig.

  20. Zo mooi!

  21. Hier is er niets van te zien zal een late soort zijn !! Mooie foto Edward Grts

  22. Heel knap.

  23. Prachtige foto weer Edward !Heb je besjes wel gewaarschuwd dat er een buitenlader bij ze inwoont haha fijne pinksterdagen Edward !

  24. schattig diertje

  25. Ha dat beestje laat zien welke kleur ze moeten krijgen…wat suiker erop en prakken Yummie

  26. Wat prachtig. Dat lieveheersbeestje is een klein kroontje op het werk 😊

  27. Als je er snel bij bent kun je ze nog fotograferen…als de vogeltjes komen is het zo gedaan. Mooi dat lieveheersbeestje op het besblad.

  28. Prachtige foto met het lieveheersbeest als kers op de taart

  29. Mooi man,leuke combinatie ….

  30. Mooie foto de kleuren zijn prachtig

  31. Het gaat weer heel snel allemaal. Zelf hoef ik mijn bessen niet te oogsten. Ze zijn sl bijna op dankzei de merels😄

Geef een reactie

