Fotograaf   45 comments

Dit heeft eigenlijk geen nadere uitleg nodig,
fotografen zijn gewoon vrolijke en blije mensen.

Fotograaf

Posted 5 juni 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

45 responses to “Fotograaf

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt een hele leuke en ook nog eens hele mooie foto Ed.
    En ja, fotografen zijn echt leuke en vrolijke mensen πŸ˜€
    Lieve groetjes, Helma

  2. Super!!

  3. Ik wist niet dat je een verjongingskuur hebt ondergaan, Edward πŸ˜€ πŸ˜‰ Een beeldige fotograaf, gefotografeerd door een fantastische fotograaf! Dat maak zelfs de kijker vrolijk en blij πŸ˜€
    Fijne avondgroetjes, Heidi

  4. Wat een leuke ,erg knappe foto..Fotograferen maakt hem zo gelukkig dat hij straalt !

  5. Wat een geweldige foto !!

    En je schept een precedent πŸ˜‰ Iets dat ik nog nooit deed doe ik nu voor het eerst: vragen of ik de foto mag gebruiken op mijn blog?

  6. ontzettend mooi

  7. Mooie foto. Ik word ook altijd vrolijk als ik foto’s maak…het blijft leuk

  8. Mooi Edward het is ook een mooi beroep! En als je doet waar je van houd word je vanzelf een blij mens !

  9. Is dat zo? Deze in elk geval wel … Leuke foto Edward!

  10. Hij kijkt of hij het fotograferen heeft uitgevonden, of hij zag ook dat beestje op de aalbesjes Edward ? Ook zo,n mooie foto

  11. Bijzonder fotogeniek (-:
    Lieve groet β™₯

  12. schitterende foto ook al is deze fotograaf wel versteent.

  13. Deze van jou in ieder geval wel Edward πŸ™‚
    prachtig jongen

  14. Een bééld van een fotograaf, met een blije uitstraling Edward. πŸ˜‰

  15. Zeg dat wel Edward. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

  16. Living statues vind ik geweldig.

  17. Wow! Very nice, Edward!

  18. Helemaal mee eens Edward! Een heel blije foto van een blije fotograaf!

  19. Selfie?…

  20. Wat een super vrolijke fotograaf Edward! Mooi!!

  21. Een prachtige foto van deze vrolijke fotograaf, natuurlijk zijn ze allemaal vrolijk, blij en vooral heel geduldig πŸ˜‰ Behalve als ze thuiskomen en de foto’s zijn toch niet zo mooi als op het schermpje, deze man had daar natuurlijk geen last van. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  22. Een prachtig portret!

  23. Het zijn kunstenaars…wie ik bedoel mag jezelf invullen
    Fijne 2e pinksterdag

  24. Wat een leuk plaatje zeg! Knap gedaan hΓ¨…

  25. ja prachtig en je hebt volkomen gelijk

  26. zo is dat ,altijd op zoek naar mooie dingen in de wereld.

  27. Leuk Γ©n is het een jongere uitgave van jou Edward?

  28. Heel sterke en wijze foto Edward !!Was de ” lensdop ook ergens ? Grts

  29. Helemaal met je eens, Edward! πŸ™‚πŸ™ƒπŸ˜
    Lieve groetjes, Anna πŸ€—

  30. Wat een prachtige fotograaf heeft de fotograaf vastgelegd …

  31. Komt me bekent voor, volgens mij sta ik met hem ook op de foto .van een dagje uit met een groep mensen ,jammer dat je het niet kunt zien

  32. Een hele knappe foto.

  33. een leuke foto Edward..

    .knap bij deze kleuren..

    prettige dag

  34. Zeker jouw evenbeeld, ook zo jong, fruitig en blij, πŸ™‚ πŸ™‚

  35. HΓ©…, da’s een mooie, Edward !
    Lie(f)s.

  36. Ik blijf het een fenomenaal verschijnsel vinden, die living statues…prachtig πŸ˜€

  37. Een ”beeldige” foto Edward. Helemaal eens met jou stelling πŸ™‚

Geef een reactie

