Gloeiend heet!   42 comments

Op zo’n steen, heb je wel een mooi overzicht.

Gloeiend heet (1)

Maar die keien worden in de knetterende zon gloeiend heet, bijna niet te harden aan mijn poten.

Gloeiend heet (2) 

Dan ga ik maar fijn even een stukje vliegen, dat frist zo heerlijk op.

Gloeiend heet (3)

Posted 21 juni 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

42 responses to “Gloeiend heet!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Knappe fotoserie, Edward! De tweede vind ik vooral grappig, de laatste heel knap in het opvliegen vastgelegd! Ik denk dat ze er voorlopig nu geen last meer van hebben van dat gloeiend heet! 🙂
    Lieve groetjes, Heidi

  2. Zelfs de tegels op mijn balkon zijn niet te harden et die warmte en verbrand je ook gelijk je voeten auwwww…..
    Prachtige foto’s Edward en nummer 3 is helemaal een plaatje! Zo mooi vliegend vastgelegd.
    Lieve groetjes, Helma

  3. jouw humor is zeker zo goed als je prachtige foto’s Edward, erg mooi en leuk.

  4. Aangebrande tenen. Ach gosh…. die laatste foto is heel mooi geschoten.

  5. Wat een fantasie heb jij toch! mooie foto’s!

  6. Mooie foto’s, ook vogels zullen het warm hebben al kunnen deze gewoon een bad nemen…….

  7. Prachtige opnames, Edward!!
    Vooral de eerste… die spiegeling… zo mooi 😀
    Lieve warme groetjes, Anna 🤗

  8. mooie fotos,vooral de laatste heb je mooi gevangen
    bij jullie dus warmer dan hier,hopelijk kan je ertegen.

  9. Prachtfoto die laatste. Het lijkt echt alsof ie zich koelte toewuift

  10. hahaha, foto 2 deze keer

  11. Prachtig Edward!!

  12. Wat is hij groot met uitgestrekte vleugels, mooie foto’s Edward

  13. wat mooi weer, die eerste en derde … fantastisch
    daarboven in de lucht zal het wel wat koeler zijn

  14. Geen wonder dat het te heet onder zijn voeten word ;-))
    Mooie serie heb je hier van Edward.
    Groetjes Tinie

  15. Die 3e foto…. net alsof hij/zij wegvliegt en zijn/haar parasol mee neemt, wat een bjoetie van een foto zeg !!!

  16. Het zijn weer schitterende foto`s, de eerste foto is mijn favoriet

  17. Mooie foto’s en een leuke tekst. Wat wil een mens nog meer?

  18. Beautiful series, Edward, and lovely reflections in your first photo!

  19. Je hebt ook geen enkele privacy op zo’n blote voetenpad he? 🙂

  20. Prachtige foto’s, Edward. Zijn ze bij jou in de buurt genomen?

  21. Prachtige foto’s broertje, jij weet hoe deze vogel dacht 😉 De derde foto is echt een topper, knap werk. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  22. Weer zo’n heel mooi reeksje, Edward !
    Lie(f)s.

  23. Super actiebeeldjes Edward Hoeveel beelden per sec maak Jij ?? Grts

  24. Oh wat geweldig Edward! Schitterend gedaan! Wat zijn we allemaal toch eender, als levend grut he.

  25. Mooi Edward…als ik hem was …was ik gaan lopen….lekker in het koele water. Die laatste is wel goed geschoten.

  26. Ik wilde dat ik nu zo’n vogel was Edward ,heerlijk even weg te kunnen vliegen naar koelere lucht.
    Naar deze prachtige foto’s kijken is ook heerlijk.

  27. Ha en het verfrissende water is zo dichtbij…maar een prachtserie
    Groetjes

  28. Prachtig leuk en passend verhaal ;-0 bij deze meeuw.

  29. Gelukkig kan hij weg vliegen als het te heet onder zijn pootjes wordt. Mooie reeks.

  30. zelf ga ik pootje baden Edward..

    vliegen lijkt me maar niets…

    prachtige reeks met de eerste foto als mijn favoriet

  31. fantastisch edward, wat heb je dit mooi gevangen ❤

  32. Nou, dat ga ik dan ook maar eens proberen, Edward en ik vind alle foto’s schitterend, vooral toch de laatste.
    Ik vind het altijd knap om vliegende objecten scherp te krijgen…top hoor

  33. Ook de volgens hebben wat afkoeling, precies! 🙂 De laatste foto is mijn favoriet!

  34. Ik kies voor pootjebaden.

    Zonnige groet,

  35. Mooi verhaal met deze warmte!

  36. Prachtige serie. De eerste en de laatste zijn gewoon kunststukjes. De heldere kleuren worden mooi weergegeven in de spiegeling en van de laatste laatje nog net de kop zien, een knap stuk fotowerk.

  37. Begrijp ‘m zeer goed..zou ook gauw mijn vleugels uitslaan.

  38. prachtig vooral die laatste ,het lijkt wel een papierplooiwerk !

  39. Schitterende serie, Edward. Vooral je vliegende vogel is knap gedaan!

  40. En òf die stenen heet worden! Idd beter een stukje te gaan vliegen. Je fraai gefotografeerde onderwerp kan dat tenminste. 😉

Geef een reactie

