De Vlinderkoningin   36 comments

Zonder woorden.

Vlinder koningin (3)

————————————————————————————————————————————————————————————————-

Vlinder koningin (1)

————————————————————————————————————————————————————————————————-

Vlinder koningin (2)

————————————————————————————————————————————————————————————————-

Vlinder koningin (4)

Posted 25 juni 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

36 responses to “De Vlinderkoningin

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grote bewondering voor deze kunstenaars met engelengeduld! (of is het hier vlindergeduld) 🙂 Misschien had ze ook beter grijze contactlenzen gedragen, dan hadden haar ogen er zo niet uitgesprongen, maar de foto’s zijn weer fantastisch, Edward!
    Lieve groetjes, Heidi

  2. Ik had even een heel ander beeld voor me toen ik deze alert in de mail las Ed,
    maar…………….. dit is echt geweldig zeg! Prachtige platen en zo mooi helder en scherp gefotografeerd.
    Echt een stukje vakwerk.
    Heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Helma

  3. Heel mooi en heel apart, Edward!!
    Lieve groetjes Anna 🤗

  4. Ach wat mooi uitgebeeld, de laatste foto heeft mijn voorkeur Edward.

  5. Verbazingwekkend hoe iemand als levend standbeeld kan fungeren. Mooie foto’s Edward

  6. Poeh…….om de hele dag als een standbeeld krom te staan met een smile….(vlinder)petje af !!

  7. Het zou niet voor mij zijn maar ik vind het altijd prachtig om die mensen te bewonderen. Mooie foto’s!

  8. prachtig die levende standbeelden altijd leuk om te fotograferen

  9. Prachtig.Hou van levende standbeelden. en heb veel respect omdat ze zo lang kunnen stilstaan en hun sprekende mimiek

  10. Mooie serie van dit levende standbeeld. Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar krijgt en alleen al bij het zien van de laatste foto krijg
    ìk het spontaan in de rug.

  11. Prachtige foto’s. Mooie standpunten voor deze reeks.

  12. Super, Edward ! ‘k Hou van levende standbeelden.
    Lie(f)s.

  13. wat is dit weer een prachtige serie, ik ga voor het hoofd en de schoenen

  14. Prachtig om te zien alles in het grijs maar bruine ogen hihi
    Mooie serie weer

    Groetjes en fijne avond

  15. Hoe doen ze het toch… grote bewondering!

  16. ik doe het haar niet na Edward

    knap gefotografeerd..

    prettige zondag

  17. Gossiemikkie, wat een baan zeg! Ze moet wel héél vroeg opstaan, dit is geen make-up die je er in een paar minuten op smeert!
    Maar ze heeft het knap gedaan en jij ook, mooie platen!

  18. Interesting series, Edward!

  19. Ik heb mega veel bewondering voor deze mensen en voor deze dame in het bijzonder 😀

  20. Wauw 😀

  21. Heel mooie foto’s van deze Vlinderkoningin broertje, levende beelden zijn wel heel erg geduldig en van vliegen komt niet veel als je de hele dag stil moet staan. 😉

  22. Wat moet dat een geschmink zijn maar wel een mooie resultaat, knap hoor en mooie foto’s

  23. zo knap he die levende standbeelden, geweldig edward

  24. Wat me opvalt is dat de kleding en de schmink redelijk overtuigend metaal is. Mooie foto’s!

  25. Mooie foto’s Edward. En een mooi staand beeld! 😉

  26. Prachtig om te zien. Heel kunst om te zien om te doen. Mooie foto’s heb je gemaakt van deze persoon.Knap!!

  27. Wat mooi! Prachtig.

  28. Heel knap in beeld gebracht.

  29. prachtig en mooi weergegeven.

  30. Mooie beelden Edward ……………….. er was zeker de nodige tijd voor vandaar !! Grts

  31. Ongelofelijk hoe je zo’n concentratie kan opbrengen …

  32. Het zijn ware kunstenaars! Ik doe ze het niet na (lol).
    Mooi!

  33. Vorig jaar zag ik deze dame als fee met een toverstafje 🙂 Voor de bevroren uitstraling is nogal wat concentratie nodig bij deze modellen. Ik vindt het dan ook best knap wat ze doen.

  34. PRACHTIG!!!

  35. Iedereen zijn eigen hobby….stil staan is niets voor ons….Edward.

  36. Weer eens wat anders dan een bijenkoningin. Kan ze vliegen deze koningin?

Geef een reactie

