Komt een man bij de Dokter.   35 comments

Wil je een leuke mop horen?
Jáááááá’…vertel,vertel!

Komt een man bij de Dokter (1)

Komt een man bij de Dokter…..
Dokter, ik heb last van bronchitis, en mijn vrouw haar borsten piepen ook.

Komt een man bij de Dokter (2)

Whahahahaha….da’s een goeie, dit zet ik op Facebook!

Komt een man bij de Dokter (3)

Posted 6 juli 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

35 responses to “Komt een man bij de Dokter.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Whahahaha, da’s een goeie! Zowel de mop als de toepasselijke foto’s erbij 😀 Knap gefotografeerd en goed bedacht die mop erbij, Edward!
    Lieve groetjes, Heidi

  2. Whahahahahahaha….. geweldig bedacht Edward.
    ik was ook wel even toe aan wat leuks (zit weer aan de antibiotica vanwege hoesten en proesten).
    Lieve groetjes, Helma

  3. Geweldig gecombineerd , prachtige foto’s ook, maar ja dat ben ik natuurlijk van jou niet anders gewend.

  4. Edward wat is dit een leuk idee. Zoals die vogels het brengen prachtig. Het is ook een leuk programma en ik kijk er graag naar.

  5. Leuk verhaal bij heel mooie foto’s van de lepelaars.

  6. de lepelaar fraai geplaatsts!. ik vraag me ook wel eens af wat ze allemaal met elkaar bespreken maar dat ze elkaar moppen vertellen…… hahahahahaha

  7. Beautiful pics!

  8. Prachtige foto’s, Edward!
    Zeer leuke tekst… 😁
    Lieve geroetjes van Anna

  9. Hij is leuk ik maak ook altijd verhalen als ik vogels of dieren ziet……

  10. Prachtig mooie foto`s en grappige tekst

  11. Wat een geweldige foto`s en die tekst…..echt leuk !

  12. Prachtige mooie foto’s.

  13. Prachtig lepelaars om te zien. Lekker kletsen tegen elkaar. Leuk gezegd!

  14. Hoe vetzin je het…..mooie foto’s..

  15. whahaahahahhahahaha
    heerlijke humor verzin j e ter plekke bij de foto’s edward, leuk hoor,

  16. Beautiful, Edward!

  17. 😂 mooie foto’s. Prachtige dieren.

  18. Prachtige foto’s met leuke tekst. 😂😂😂

  19. prachtige foto’s en leuk gepresenteerd Edward

    groeten

  20. Leuk kunnen ze op fb ook eens lachen 🙂
    Mooie foto’s

  21. Geweldug, Edward, zowel het verhaal als de foto’s 😀😀😀

  22. Geweldig wat een pracht tekst. Maar vooral mooie foto’s

  23. Mooie beelden en grappige tekst.

  24. Knappe foto’s !
    Lie(f)s.

  25. in een deuk

  26. Schitterende foto’s! En heel leuk met de tekst!

  27. Whahahah, wat een mop! 😀 Maar wel hele leuke foto’s, dat dan weer wel!

  28. Prachtige foto’s! Alleen jammer dat die onderste zo klein is geplaatst!

  29. Geweldig mooie foto’s broertje en een erg leuke tekst, de onderste foto vind ik helemaal top, je kunt zien dat de vogel echt lacht. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  30. Toller Beitrag!

  31. Superleuk Edward.

  32. Haha! 😀 tof gedaan! 😀

  33. die laatste is echt een roddeltante. Dat zie je zo 🙂 Mooie serie Edward

  34. haha je uitleg is al even leuk als de foto’s

  35. Sterke beelden Edward De tekst !! laat ik even terzijde hoor Groetjes

Geef een reactie

