Icarus blauwtje   38 comments

Het Icarus mannetje…..

Icarus blauwtje mannetje

en zijn beeldschone vrouwtje.

Icarus blauwtje vrouwtje

Posted 20 juli 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Icarus blauwtje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mijn lievelingskleur is nu ook wel blauw, maar ik vind ze allebei even prachtig, alsook schitterend in beeld gebracht, Edward!
    Fijne avondgroetjes, Heidi

  2. So very beautifully caught!

  3. Prachtige foto’s van die vlinders Edward ! Vlijmscherp waar het moet en een mooie compositie !

  4. Wat zijn ze alle twee toch mooi ,prachtig die kleuren

  5. ik ga voor foto 1

  6. Whoow geweldig! Een prachtige vlinder en je hebt beide soorten kunnen fotograferen. Heel mooi Edward.

  7. Inderdaad beeldschoon Edward

  8. Schitterend Edward!

  9. Wow Edward wat een prachtig stel! Super gefliepst, wat een mooie scherpte!

  10. Mooi. Vooral het mannetje vindt ik prachtig Edward

  11. Wow mooi Edward!

  12. Wahhh…, prachtig !
    Lie(f)s.

  13. Heel mooie foto’s van deze prachtige vlinder!

  14. Schitterend vooral die blauwe, heel mooi!

  15. Wat een mooi stelletje.Ik tref ze ook regelmatig aan op mijn vlinderstrui

  16. Really gorgeous, Edward! Amazing colours and details!

  17. wat een mooi stel Edward

    bijzonder knap gefotografeerd

    groeten

  18. Prachtige foto’s van het stel Edward. Ik zou willen dat ik zezo mooi zou kunnen fotograferen, maar ze zijn me steeds te vlug af. 😊

  19. Prachtige foto’s van man en vrouw broertje, uiteraard ga ik voor het mannetje, wat een prachtige kleur. Toevallig gister een piepklein blauw vlindertje gezien, maar het was ook zomaar weer vertrokken en ik weet dus niet of dat een blauwtje was, de kleur was goed, maar het fladderaartje was wel heel erg klein. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  20. Mooi stel!

  21. Jeetje wat mooi.. ze lijken wel niet echt..

  22. Mooi Edward en zonder verbrande vleugels !! Grts

  23. Schitterende fito’s!

  24. Wat een verschil…ze zijn beide prachtig om te zien.
    Je hebt er oog voor om ze mooi weer te geven.
    Groetjes

  25. heel mooi,het mannetje is ook beeldschoon!

  26. Dat blauw, zo mooi!

  27. Prachtige macro opnames van deze Blauwtjes, Edward!
    Hele mooie kleuren en scherpte…
    Lieve groetjes van Anna 😀

  28. Whoa die zijn echt prachtig

  29. Heel mooi!

  30. Ik vind ze alle twee schitterend ieder op zijn / haar eigen wijze. En jij hebt ze weer fantastisch recht gedaan met deze foto’s !!

  31. En aan die beeldschone vrouw is geen blauw te bekennen, niu ja..mischien wat blauw bloed 😀

  32. Edward wat een prachtige kleuren combinatie.en wat kwam je er mooi dicht bij.Ja de mannetjes zijn in de dieren wereld ook altijd mooier dan de vrouwtjes.

  33. Prachtig deze vlinders….tja…bij de mens is dat toch ook…het mannetje is mooier dan het vrouwtje…uhh..uhh…of is het andersom..??…

  34. Wat zien ze er toch aaibaar uit, daar verbaas ik me telkens weer over. Prachtige foto’s Edward!.

Geef een reactie

