Zoveel lekkers!   34 comments

Bij het zien van zoveel lekkers,
weet je gewoon niet waar te beginnen.

Zoveel lekkers

Posted 4 augustus 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

34 responses to “Zoveel lekkers!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuke tekst bij een hele leuke foto ๐Ÿ˜€
    Als het maar zoet en veel is voor zo’n wesp hihi…
    Lieve groetjes, Helma

  2. Mooie foto hoor….

  3. Die zit in luilekkerland๐Ÿ˜„

  4. Heel fraai, ik geniet erg van je foto’s en ook van de diversiteit van je onderwerpen. Chapeau!

  5. mooie foto

  6. Prachtig!

  7. Mooi vastgelegd!

  8. Als het maar zoet is … Mooi gepakt.

  9. Prachtige foto Edward reken maar dat hij alle bloemetjes af gaat ! ze moeten zoveel schuilen de laatste dagen dat hij vast een reuze trek heeft !

  10. Prachtige macro!

  11. Hier zijn ze een plaag op dit moment. Komen op water af, zo droog is het. Er drijven er nu ook veel in een badje met water en zeep. Kunnen ze niet meer opvliegen na het drinken. Sorry! Ik zal ze niet op de foto zetten, maar deze is erg mooi!

  12. Mooie compositie ๐Ÿ˜€ Hopelijk blijft dr wesp bij de bloemen, hihi!

  13. Geweldig toch….. ik had vandaag ook talrijke ontmoetingen met deze kleine wezentjes, ze konden te kust en te keur….

    Het dier uit je vorige post ben ik niet tegen gekomen maar ehhh heb m ook niet gemist hoor ๐Ÿ˜‰

  14. Beautiful capture, Edward!

  15. Prachtige foto Edward.

  16. Mooie foto Edward van dit ook al zo ijverige beestje ๐Ÿ˜€

  17. Aan zijn hangende oren kan je wel zien dat overdaad niet gelukkig maakt Edward ๐Ÿ™‚ De macro is wederom prachtig

  18. Dit is weer zo’n mooie macro. Maar met wespen blijft het toch oppassen geblazen hoor.

  19. Weer een knappe foto, Edward !
    Lie(f)s.

  20. Dat heb ik ook altijd… en jij hebt dat zo mooi in beeld gebracht!

  21. Tja… dat is een reuzen festijn ๐Ÿ˜€ Dat zal een dolgelukkige wesp zijn en een dol blije fotograaf die dit zo mooi weer voor ons op de gevoelige plaat heeft gezet ๐Ÿ™‚ Zo, nu ben ik weer helemaal bij hier met jouw prachtige fotoberichten ๐Ÿ™‚ Maar ik loop nog heel veel achter bij andere collega bloggers ๐Ÿ˜ฆ Ook dat haal ik wel in, maar het zal nog eventjes duren.
    Lieve genietgroetjes, Heidi

  22. Een prachtige macro broertje, deze wesp heeft het veel te druk om mensen lastig te vallen, dit is dus de wespenhemel ๐Ÿ˜‰ Hopelijk gaan al die kleine zoemers daar heen, 10 steken zijn voor mij dodelijk, maar ik ben niet bang van ze, blijf wel heel stil staan, dan doen ze niets. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  23. Gewoon een voor een…
    Prachtfoto
    Fijn weekend

  24. prachtig Edward de berenklauw wordt gezien als een invasieve exoot, maar ik vind ‘m voor de vliegertjes een reuzenrestaurant ๐Ÿ™‚

  25. Heel mooie foto! Toch zijn ze prachtig om te zien he, ook al hoef ik ze niet in mijn buurt.

  26. Wesp kan makkelijk te vinden. Er zijn zoveel te zien. Prachtig foto Edward. Groetjes,

  27. keuze genoeg..

    een knappe macro Edward

    groeten

  28. De foto is prachtig, maar ik hoop dat de wesp bij zijn keuze blijft van de witte bloempjes en niet ons buitenleven verstoort

  29. Zoals altijd weer schitterend. De wesp gefotografeerd als mooi en niet als ‘ rotbeest’ . Mooi!

  30. Op de foto zijn het toch heel lieve en mooie beestjes…… maar ze zullen je maar eens steken…!!..
    Mooie opname Edward.

  31. Ja het kiezen wordt dan moeilijk …

  32. Pracht van een macro opname, Edward!!
    Je hebt de wesp heel mooi in beeld gebracht…
    Lieve groetjes, Anna ๐Ÿ˜€

  33. Een wesp en witte bloemetjes. Mooie combinatie!

Geef een reactie

