Kunstgebit   38 comments

Volgens mij ben ik aan een kunstgebit toe, ik krijg dit bijna niet meer weg!

Kunstgebit (1)

Je moet ook niet zo schrokken, ik heb nergens last van….kleine hapjes hè?

Kunstgebit (2)

Posted 17 augustus 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Kunstgebit

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahahaha….ik had geen idee wat ik kon verwachte toen ik je alert van ‘kunstgebit’ las.
    Bij het zien van je foto’s begreep ik het direct en whahahahaha…. echt geweldig deze titel bij deze prachtige platen van de dieren en hun voedsel.
    Lieve groetjes, Helma

  2. Het lijkt me ook niet echt een stuk vlees waarop ze kauwt. Maar als het eetbaar is zal ze er lang geniet van hebben… 😀 😉 De Oerang oetang heeft zelf geen kunstgebit nodig die kauwt die lekker, ook zonder tanden 😀 Wel prachtige foto’s met grappige tekst erbij van deze twee kauwers, Edward! 😀
    Fijne avondgroetjes, Heidi

  3. Geweldige foto’s.! 😂

  4. Hahahaa schitterend, Edward!
    Heerlijke foto’s om van te genieten…
    Lieve weekend groetjes, Anna 🤗

  5. Heerlijke foto’s Edward! Prachtige portretten!

  6. Twee hele mooie foto’s Edward.
    Groetjes Tinie

  7. Haast een beeldroman hahaha ……….. prachtige foto’s weer, van imposante dieren.

  8. Gekke titel maar mooie foto’s Edward

  9. Niks gebit. De Leeuw geniet met bijna gesloten ogen van het lekkere bot Edward , de aap proeft met gesloten ogen 🙂

  10. prachtige foto’s edward, genieten weer

  11. Wat een mooie portretten …

  12. Hahah, wat een geweldige kletskousen! Ik hoor het ze zeggen. Leuke foto’s Edward!

  13. Wonderful photos!!!

  14. Edward, you did it again, geweldige foto‘s

  15. Schitterend Edward!!

  16. Geweldig die tekst erbij. Het zijn weer supermooie foto`s, Edward!

  17. super foto’s

  18. Haha, leuk! 🙂

  19. Geweldig broertje, zowel de foto’s als de tekst, arme leeuwin ik zie haar al lopen met een enorm kunstgebit 😉

  20. Prachtige foto’s en het commentaar erbij maken deze helemaal top.

  21. Die twee heb je er mooi opgekregen,de onderste slaapt volgens mij of hij kan zich zelf in de mond kijken die knoeit ook niet

  22. Hahaaa… !
    Lie(f)s.

  23. Geweldig! Die snoeten ook 😄

  24. Super beelden Edward en beiden zijn genieters !!

  25. Dit zijn wel hele mooie foto’s…geweldig!
    En ja ga voor de laatste natuurlijk

  26. Haha, volgens mij is ze gewoon aan het genieten Ed.

  27. Leuk blog!

    Rechtstreeks te gebruiken voor een tandpasta reclame.

    Vrolijke groet,

  28. Arme leeuw toch. Ze heeft de tijd nodig om te kauwen. Deze twee foto’s zijn prachtig geworden. Orang oetang zit lekker te smullen. Zeker fruit eten?

  29. Mooie foto’s vooral die van de leeuwin omdat je daar nergens kunt zien dat het in de dierentuin is.

  30. die tweede foto is goed voor een smile van oor tot oor 🙂 maar de eerste is echt gaaf.

  31. Geweldige foto’s Edward Top !

  32. Je hebt weer hele mooie portretten van deze dieren gemaakt Edward. 👍

  33. Ze zijn zo aaibaar zo van dichtbij….met of zonder gebitje…. 🙂 🙂

  34. 😁😁😁 een leuke tekst bij deze foto,s van dieren die gewoon lekker hun ding doen.

  35. wij gaan maandag ook aapjes kijken ,de foto’s zijn prachtig

  36. prachtige portretten Edward..

    met of zonder kunstgebit..

    prettige dag

  37. Juweeltjes zijn het weer beiden 😀

Geef een reactie

