Dirigent   38 comments

Wat is die dirigent toch een spetter…..“ZUCHT”  

Dirigent

Posted 22 augustus 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Dirigent

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ze lijkt wat dromerig, maar ik denk dat het toch opperste concentratie is, Edward. 🙂 Toch een knap portret van deze jonge dame! En was de dirigent echt zo’n spetter, Edward? 😀
    Lieve groetjes, Heidi

  2. Grinnik……. je weet er wel steeds weer iets moois van te maken hahahahaha…
    Erg leuk gedaan bij deze mooie foto.
    Lieve groetjes, Helma

  3. Ja ze zit heerlijk Weg te dromen.

  4. Dat dromerige sfeertje heb je mooi gevangen Edward, ’t is een zalig portretje !

  5. wat is dit een prachtig portret van een mooie dame

  6. Wat een mooitje … maar toch ook wel dankzij de fotograaf

  7. Mooi moment genomen, Edward!
    Groetjes, Anna 😊

  8. Dat wat jij in deze blik ziet zie ik er bepaald niet in, vind haar eerder wat verveeld kijken naar de instructies die ze van die dirigent krijgt. Maar de foto is prachtig!

  9. Duidelijk aan het dagdromen 🙂

  10. Zoals ik het zie is ze goed bij de les Edward , niks in de ban van dirigent 😛

  11. en prachtig portret Edward

    je wist deze jongedame duidelijk te imponeren

  12. Schoon portret, Edward !
    Lie(f)s.

  13. Hahahaha ………….. opperste concentratie ………… en als muzikant denk ik dat zij niet zo ik katzwijm ligt voor de dirigent ( als het die van Rotterdam aan Zee is, is hij leuk maar een spetter?) ………….. maar je weet natuurlijk maar nooit ………… onze hoboïste heeft ondertussen 2 kinderen van onze vorige dirigent…..

  14. Goed gezien Edward dat is nu toch ook toevallig he dat zij jou nu juist opvalt. Ik moet zeggen je hebt smaak ! Kan dit de eerste foto in jullie album worden ? Heel mooi !!

  15. Beautiful portrait!

  16. Heel mooi!

  17. komt inderdaad wat dromerig op je over 🙂

  18. whahahaha ja Edward vást 🙂
    mooi om te zien ik heb ook nog ooit een trompet geblazen 🙂

  19. Een geweldig mooi portret broertje, volgens mij vindt ze het helemaal maar niets dat deze spetter al een vrouw en 3 kinderen heeft, had ze nu maar jouw kant opgekeken 😉 Het is een lekkere meid, zouden Snip & Snap wel zeggen, maar jij krijgt een dikke kus van je zus Ann, jouw dag kan niet meer stuk hahaha.

  20. of de fotograaf misschien 🙂

  21. Edward,was jij misschien die dirigent? Of bespeur ik hier wat jaloezie?

  22. .Ze ziet er geweldig uit.Erg knap portret Edward

  23. Prachtig foto. Je ziet dat ze beetje afwezig is.

  24. Mooie foto van deze dame vol aandacht. Maar of de leuk gevonden verzuchting ook juist is?
    Voor hetzelfde geld denkt ze: als hij maar op tijd aangeeft wanneer wij blazers (ze lijkt me geen solist. Die staan meestal) moeten inzetten. 😉

  25. Of ze staat gewoon even afwezig te dromen van haar eigen spetter…? In ieder geval droomt ze heerlijk weg. Mooi gezien alweer!

  26. Super “portret” Edward Grts

  27. Geweldig, wat een mooie blik!

  28. En die wilde niet op de foto ???
    hihi

Geef een reactie

