Stokstaartjes.   37 comments

Stokstaartjes zijn leuke diertjes, die op je lachspieren werken.

Dat heb ik niet gedaan…..mijn naam is haas, en ik weet nergens van!

Mijn naam is haas

Weet jij wat dat is Janus, ze laten hier ook maar van alles binnen.

Stokstaartje (2)

Denk maar niet dat wij het zo leuk vinden, al die grote enge beesten, die krijsen, brullen en trompetteren.
Maar ja, het baasje moest zo nodig naar de dierentuin, ik was liever in mijn mandje gebleven.

Niet leuk

Posted 17 september 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

37 responses to “Stokstaartjes.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat zien ze er schattig en “onschuldig” uit 😀
    De eerste foto is een TOPPERTJE, de tweede is volgens mijn inzicht aan gesleuteld (bijgewerkt met photoshop of dergelijke). Ik zie het aan de achtergrond en het hondje (volgens mij achteraf bijgezet?). Maar toch wel leuk gedaan!
    De hondjes op foto twee en drie zijn misschien wel van hetzelfde ras, maar toch verschillend in uiterlijk (kleur).
    Wel een mooie reeks met leuke tekst erbij, Edward!
    Fijne avondgroetjes, Heidi

  2. Ahhhhhhh…. wat een schatjes Edward 😀
    Die stokstaartjes blijven ook echt geweldige leuke diertjes.
    De laatste foto vind ik ook werkelijk meesterlijk hihi……
    Lieve groetjes, Helma

  3. Die eerste foto van dat stokstaartje is echt een juweeltje ! Je uitleg past er wonderwel goed bij 🙂

  4. Ze zijn zo leuk vorig jaar in de dierentuin liften ze mee op de schildpadden die daar ook liepen zo grappig……..

  5. 😁😁😁😁 hopelijk zat er glas tussen hond en stokstaartjes. Ze echt aandoenlijk he.

  6. Dit zijn heel leuke diertjes maar de laatste foto is echt knap en heeft mijn voorkeur

  7. Die snoet! 😂 Echt schattig. Zo mooi ook, kijkend naar die stokstaartjes. Geweldige foto’s ☺

  8. Prachtige foto’s van de stokstaartjes Edward, al is de laatste ook erg mooi om te zien.
    Groetjes Tinie

  9. Wat een leuke eerste foto…geweldig zelfs

  10. ahhhhhhhhhh wat een lieve portretten ja edward er zijn mensen die sjouwen hun dier “overal”naartoe, het zou veel liever thuisgebleven zijn 🙂

  11. That’s really funny, Edward!

  12. Ziet eruit als een tribunaal: de rechtbank is in overleg 🙂

  13. Ze zien er zo schattig uit

  14. leuke dieren zijn dat Edward..

    maar ik begrijp die hond wel

    een leuk logje heb je er van gemaakt

    groeten

  15. Beautiful animal portraits, Edward!

  16. wat een bofkont dat hondje, mag mee en wel in een wagentje…

    Ik laat het de mijne maar niet zien 😉

  17. Wunderschöne Aufnahmen!😀 LG und noch einen schönen Abend von Jule und ihren Dosenöffnern.

  18. Het hondje baalt als een stekker
    voelt mijn baasje zich wel lekker
    ik heb geen zin in dat staartengedoe
    wil naar huis, ben het hier moe.

    Leuk Edward. Enig zijn ze wel de stokstaartjes en erg alert.
    Groetje, Ria

  19. Geweldige foto’s met een passende tekst, de stokstaartjes zijn erg mooi, maar het afgeknoedelde hondje steelt de show, wat een dotje en doodmoe van alle indrukken, ook heel knap gezien. Een dikke kus van je zus Ann.

  20. echt mooi en amusant om te kijken en te lezen.

  21. Wat een mooie serie is dit weer Edward. Je bijschriften maken het ook weer helemaal leuk.

  22. Wat een pracht serie ….

  23. Pracht verhaal bij pracht foto’s.

  24. Ha de hond wordt uitgelaten…
    Ja die stokpaardjes daar kan je uren naar kijken…mooie foto en mooi hondje 😉
    Fijne zondag

  25. Edward, prachtige foto’s dit in combinatie met de gedachtengang van de dieren. Het zou best wel eens kunnen dat ze dit inderdaad denken, voor zover ze dat kunnen. Zou wel mooi zijn als we de gedachten van dieren konden vernemen, we zouden vaak met onverwachte gedachtengang geconfronteerd worden denk ik dan weer.
    Gr. Herman van Kuijk

  26. Je maak ter weer een mooi verhaal bij! Je foto’s zijn prachtig vooral het eerste portret!

  27. Heerlijk om te zien ze zijn geweldig

  28. Geweldige foto’s Edward! Zijn echt grappige beestjes.

  29. Prachtige foto’s van leuke beestjes! Ook de hond staat er goed op. Of hij het leuk vindt, is een ander verhaal… Geniet van je zondag!

  30. je zult niet verbaasd zijn als ik voor de laatste ga

  31. Er zijn verschillende parken waar je binnen kunt met je hond, ik heb het een keer gedaan met mijn 🐕…ik weet niet wat de meerwaarde is….maar de blik van de hond op foto drie zegt genoeg.

  32. Voor mij is het foto 3 die me een beetje raakt. Een foto is natuurlijk altijd maar een momentopname maar de terneergeslagen blik verteld eigenlijk een heel verhaal 🙂

  33. Stokstaartjes zijn zo leuke beesten om te zien. Erg bewegelijk. Tweede foto is erg geinig om te zien. Hond is zeker niet bang. Stokstaartjes ook niet. Erg leuk geworden je foto’s. Groetjes, Fijne zondag.

  34. De stokstaartjes zijn ware fotomodellen. Leuke serie foto’s Edward.

  35. Oh Edward, wat schattig. Je hebt maar 3 plaatjes nodig voor dit hele verhaal. Knap!

  36. Schattig, Edward !
    Lie(f)s.

Geef een reactie

