Herfst blog   45 comments

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest, met foto’s maken voor een herfst blog.

Herfst blog (1)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst blog (2)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst blog (3)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst blog (5)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst blog (4)

En dan wordt het toch weer een beetje zomer, maar je hoort mij niet klagen

Herfst blog (6)

Posted 22 september 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

45 responses to “Herfst blog

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige herfstblog met prachtige kleuren en SUBLIEME macro foto’s, Edward! Jij heb wel een SUPER macro lens, met zo een scherpe gedetailleerde foto’s die je altijd maakt! Maar uiteraard ben je ook een hele goede fotograaf, want met een goed fototoestel/lens alleen maak je nog geen goede foto’s, maar het helpt wel 🙂 Foto 2, 4 en 6 zijn mijn favorieten, maar ook het bloemencorso vind ik prachtig!
    Fijne avondgroetjes, Heidi

  2. Kenonnne…. wat ontzettend mooi zeg!
    De ene foto is nog mooier dan de andere.
    Ik hou van de herfst in al zijn kleuren en wat jij hier laat zien is echt supermooi!
    Lieve groetjes, Helma

  3. Foto 2 is een toppertje Edward.

  4. Een bijzonder mooie reeks heb je wederom neergezet, chapeau!

  5. Genieten Edward. Wat een mooie plaatjes. Vooral die laatste met een bij en lieveheersbeestje vind ik prachtig. Hoe kleurrijk is het nu buiten hè. Anders dan de zomer, maar zó mooi!

  6. Mooie foto’s!

    Al springt nummer 1 ervoor mij uit

    Zonnige herfstgroet,

  7. Een mooie herfst collage Edward, Maar je had het weer mee.(Prachtige kleuren)

  8. Prachtige foto’s

    van de begonnen herfst Edward.

  9. Prachtige kleuren en top macro’s. Gefeliciteerd.

    Groetjes,
    Filip

    • Bedankt voor de leuke reactie. Helaas kan ik al een poosje niet meer bij jullie reageren, ik deed dat altijd bij Connect as: met Name/URL, maar dat is verdwenen, en met de andere mogelijkheden. lukt het niet.

  10. Prachtig foto’s heb jij gemaakt. Je ziet in natuur gaat veranderen. De laatste foto is erg mooi om te zien.

  11. Wow Edward, wat schitterend weer…. die herfstfoto’s verkies ik dan boven je ‘stalling’ alhoewel die ook schitterend zijn maar van een andere orde

    Fijn weekend hoor!

  12. Wat een prachtige foto’s, foto 3 vind ik de mooiste.

  13. En dat was zeker de moeite waard…
    Het slakje vind ik bijzonder mooi !

  14. Mijn hemel, wat een prachtige foto’s weer…

  15. Het is je heel goed gelukt, ik zie toch wel enkele juweeltjes (met name de foto met de slak).

  16. Een heel mooi herfstblog Edward.
    Met nr. 1 voor mij de allermooiste.
    Groetjes Tinie

  17. Die slak had ik van de week op het raam zitten. Wat een super mooie serie weer ,en mooi die herfst kleuren

  18. Geeft niets, die ouwe-wijven-zomer. Laat maar komen. De herfst komt vanzelf.
    Ik begrijp helemaal waarom ze jou voor dat herfstblog gevraagd hebben. Ze hebben er kijk op en een goede smaak, hè (-:
    De kleuren spatten van mijn laptop en verwarmen het gemoed van een mensch. Foto twee is mijn favoriet. By far ♥
    Dag Edje! Fijne zondag en liefs

  19. GESLAAGD!!

  20. Wat een kleuren weer, prachtig. Waarschijnlijk pik ik er nog een staartje van mee.

  21. Wat is het leven van een fotograaf toch slopend he Edward ! Altijd maar zoeken en ploeteren man man Schitterend hoor Als ik zou moeten kiezen zou het niet lukken ! Heel opvallend de voorlaatste zwarte achtergrond witte kader !!Kan niet beter !! Grts

  22. Schitterend Edward ik was al in de stemmig maar nu helemaal. Heerlijk al die warme kleuren !!

  23. Beautiful flower and insect photos, Edward!

  24. Wat ben jij inderdaad druk bezig geweest…prachtige opnames…..en ben het met Ank eens…nummertje 4 met kroon…..

  25. Kunst stukjes. Prachtig 👍

  26. Herfst, niet mijn favoriete seizoen, maar jij maakt het acceptabel d.m.v. prachtige foto’s

  27. Je zult er wel druk mee zijn geweest, maar je moet er ook heel veel plezier aan hebben beleefd…wat een prachtige herfstbeelden…daar kom je de winter wel mee door 😀

  28. Wauw, geweldige foto’s. Ik zit direct in de herfstsfeer, echt heerlijk. 🍂

  29. De foto’s geven al heel goed de verandering van zomer naar herfst aan.Laatste foto is top De toevalige ontmoeting van een kevertje en een hommel.

  30. En meer dan geslaagd!

  31. Speciaaltjes, Edward ! Mijn glimlach krijg je er bij…
    Lie(f)s.

  32. Geweldig dat slakje en die 2 erna super

  33. Een mooie serie Edward. De tweede foto springt er echt uit, wat een mooie plaat👍🏻

  34. Ik heb er met me zomerbril doorgekeken hoor. Maar de herfstkleuren zijn goed te zien.

  35. De herfst op z’n mooist Edward zie ik in de foto met het kroontje op de uitgebloeide bloem.
    Prachtserie.
    Groetje, Ria

  36. Mooi man, herfst is toch prachtig …

  37. voor mij foto 4 met vette stip

  38. Heel mooie foto’s broertje, maar de laatste twee vind ik het mooist, vooral die van de twee insecten en het toch een beetje zomer. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  39. Foto 4 vind ik supermooi ook mede door de originele achtergrond die je hebt gelaten. ook de laatste foto is prachtig!

  40. Wat een prachtige serie Edward. Je maakt schitterend werk!!

    Groeten uit Sneek!
    Gert Janhttp://www.gertjanhermus.nl

  41. Owww wat prachtig die ontmoeting tussen twee insecten op je laatste foto.

  42. een prachtige reeks herfstfoto’s Edward

    de vierde foto steelt voor mij de show

    groeten

  43. Die Onderste foto…geweldig
    Slakken hebben we genoeg in de tuin 😉
    Fijn weekend

  44. De slak en het kroontje op de uitgebloeide bloem. Prachtig. Koninklijk.

Geef een reactie

