Glijbaan   36 comments

Een glijbaan heeft grote aantrekkingskracht op kinderen,
zij vinden het prachtig om naar beneden te roetsjen.

Glijbaan (1) 

Ik heb het ook gedaan, maar tjonge tjonge, wat duurde het lang voordat de ambulance ter plaatse was zeg!

Glijbaan (2)

Posted 26 september 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

36 responses to “Glijbaan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hello Edward!
    Ich scrolle schon wieder eine ganze Weile auf Deinem Blog herum und erfreue mich an all den herrlichen Bildern!
    Bist Du wirklich die Rutsche hinunter ggerutscht und hast Dich dabei verletzt?! So, dass der Krankenwagen kommen musste???
    Ich hoffe das war ein Scherz (wenn auch kein wirklich guter…)…Sollte es aber ernsthaft so gewesen sein, wünsche ich Dir
    recht gute Besserung!
    Liebe Grüße
    Heidi

  2. Echt super Ed dat je deze vanuit de glijbaan hebt gefotografeerd 🙂
    Je moet daar maar opkomen zeg! Ook de tweede foto is geweldig leuk.
    Van die ambulance hoop ik dat dit een grapje was (natuurlijk een grapje )
    Lieve groetjes, Helma

  3. Was ik als kind ook gek van 🙂
    Je hebt een mooie vlakverdeling in je foto’s, knap werk !

  4. Arme jij? Heeft de canera het wel overleefd?

  5. ik ken ook volwassenen die er nog graag afgaan hoor 😉 En volgens mij ben ik niet de enige

  6. Prachtig compositie’s !

  7. De eerste de beste, de tweede ook mooi. Laat de ambulance maar wegblijven Edward
    Groetje, Ria

  8. Ieder heeft recht op zijn eigen uitglijers! Dappere en zeker mooie foto, die eerste!

  9. O, maar als ik zo’n glijbaan zie, voel ik me ook als een kind aangetrokken hoor….

  10. Whoehoe Edward… prachtige plaatjes hoor!

  11. Prachtig….maar wel halsbrekende toeren…en dat op die leeftijd….je kunt je nog wel 18 voelen…maar ga niet op de glijbaan… 🙂 🙂 🙂

  12. whahahaahhaha, Edward, grapjas……
    als je lichaam fluistert doe het niet… luister dan:-) en zeg tegen die jongen in j e hoofd, dat hij z’n verstand moet gebruiken 🙂

    geweldige, humor vind ik dit

  13. En alweer prachtige foto’s Edward ! gelukkig niets gebroken begrijp ik je hebt je toch niet vast gehouden aan de rand hoop ik want dan heb je nu verbrande vingers. Houd toch eens op met die gevaarlijke stunts hahahaha

  14. Je hebt de foto prachtig gekaderd
    En nu je gipspootje nog tussen de bedstangen ;-0

  15. Heb ik altijd graag opgezeten
    Die eerste foto is super

  16. Deze foto’s is heel apart om te zien. MKooi gedaan via glijbaan foto’s maken. Dan je achtergrond flatgebouwen. Tweede foto is mooier gezicht.
    Groetjes,

  17. I really like the perspective in your photos, Edward!

  18. Zalig! Daar wil ik ook nog wel vanaf 💃

  19. Mooie foto’s Edward en laat dat glijden maar over aan de jeugd hoor….. blijf jij maar fotograferen

  20. Wat een origineel standpunt in foto 1.Denk dat ik er zelf niet zou aan gedachtt hebben,

  21. Maakt niet uit Edward waarvoor die ambulance nodig was 😇, de foto’ s maken het de moeite waard. Denk ik?!

  22. Knap gedaan die foto’s. 👍 De eerste wint het voor mij.
    En dat beenbreekverhaal ….. ach ….. dat zal wel loslopen.

  23. Hahaaa… !
    Lie(f)s.

  24. ik voelde me bijna aan boord 🙂

  25. Je moet wel boven zijn geweest, anders kon je die foto niet maken. Maar volgens mij ben je weer naar beneden gegaan met de trap

  26. Wat een fantastische foto die eerste! Toch niets aan overgehouden hoop ik 😀?

  27. Beide foto’s hebben hun eigen charme maar ik ga toch voor het verrassingseffect van foto 1. Beterschap Edward 🙂

  28. Zo je bent naar boven geklommen en vis de glijbaan naar beneden of weer met de trap…tja met beide kan het mis gaan 😉
    Mooie foto’s

  29. Gelukig dat je zo’n slimme zus hebt…ik zag je al liggen met een been in gips aan een katrol 🤣🤣🤣 en verder heeft ze ook gelijk natuurlijk…prachtige foto’s Edward

  30. haha maar wat een knappe foto;’s weer met een kleine voorkeur voor foto 1

  31. Wat een schitterende foto’s Edward! Daar heb ik toch wat langer dan gewoonlijk zitten naar kijken. Heel bijzonder.

  32. Prachtige foto’s broertje, vooral die van de glijbaan zelf is top, zo lijkt het een enorme hoogte. Ik neem aan dat de ambulance weer is weggereden, anders stonden de foto’s hier niet, een heel dikke kus van je zus Ann.

  33. mooie compositie in beide foto’s Edward..

    knap werk !!

    enkel de ambulance ontbreekt

Geef een reactie

