Verveling   40 comments

Ik ben helemaal alleen,
en verveel mij stierlijk!!

Hier zou je toch medelijden mee krijgen?

Verveling

Posted 30 september 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

40 responses to “Verveling

Subscribe to comments with RSS.

  1. De foto is prachtig, maar ik vind het een beetje zielig om deze aap daar zo te zien zitten.
    Fijne avondgroetjes en slaap wel

  2. Bij deze dieren kan ik uren staan πŸ˜‰ Dat verveelt mij nooit.

  3. Prachtig portret Edward.
    De expressie laat je hier heel mooi uitkomen. Top!
    Lieve groetjes, Helma

  4. Prachtig portret. Ik moest bij het kijken naar de foto denken aan een lied van drukwerk, “oh wat heb ik dom gedaan”. Mooi vastgelegd Edward.

  5. Mooi moment gepakt zo. Zag in Apenheul ook een keer een aap zo zitten alsof ie het leed van de hele wereld mee moest dragen…..

  6. Poor liitle unhappy friend.

  7. “Ik wou dat ik 2 hondjes was, dan kon ik samen spelen”. πŸ˜€

  8. Hele mooie pose vastgelegd

  9. Een prachtig portret.πŸ€

  10. De aap heeft het helemaal gehad. Je hebt er een prachtfoto van gemaakt
    Groetje, Ria

  11. Die hele houding van de aap. Moet je die hand zien, zo menselijk… Heel zielig om te zien.
    Ik hoop dat jij “gewoon” de juist persoon op de juiste plaats was en dit een momentopname is van een zich verder goed voelende Orang Oetan.
    Liefs β™₯

  12. De juiste man op het juiste moment Prachtig Edward Grts

  13. Prachtige foto maar o zo zielig

  14. Mooi een Orangutan in gedachten!

  15. Wonderful photo, Edward! It reminds me of Koko, who is able to communicate in sign language.

  16. Het onderwerp matcht hier zo mooi met de achtergrond. Verder een beeld wat melancholieke gevoelens oproept. Knappe foto Edward

  17. Tja….zo voel ik me ook wel eens…..maar dan is er nooit een fotograaf in de buurt..πŸ™†

  18. Wauw dit is een behoorlijk in gedachten verzonken knapperd!

  19. wooow, dit moment heb je schitterend gevangen !
    Een prachtfoto !

  20. Prachtige foto Edward ! Ja inderdaad ik vind alle dieren die opgesloten zitten zielig. Hoewel het tegewoordig wel beter is maar toch.

  21. Prachtige verveling als dat het is.

  22. Een prachtig portret broertje, kijk, de stumper kan zich natuurlijk vervelen, maar ook zitten peinzen over alles wat er in de afgelopen jaren is gebeurd, misschien toch heimwee aan de tijd van vader, moeder, broertjes en zusjes. Maar ook dan is medelijden op z’n plaats. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  23. Arme jongen je bent helemaal in uppie. Maar je hebt echt schitterend mooie foto gemaakt.

  24. Geweldig, wat een mooie foto Edward, pracht moment heb je hier te pakken.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

  25. ik vind het een prachtig portret Edward maar het roept wel medelijden op, kunnen ze niks verzinnen voor het dier om het bezig te houden,
    je foto is “prachtig”

  26. De zielepoot! Maar volgens mij is ie gewoon lui πŸ˜‰

  27. Ja, dat ziet er zielig uit, Edward, maar wel mooi πŸ˜€

  28. Wat een zalige verveling; prachtig om te zien!

  29. Gelukkig iets wat ik niet ken…
    Lie(f)s.

  30. Maar hij/zij kan wel met de linkerhand aan de rechteroor komen
    Dus mag hij pinda’s eten πŸ˜‰
    Fijn weekend

  31. Hij is oud en moe ,maar mooie foto

  32. Ik dacht dat je mij je pasfoto stuurde ,ik schrok al. Zo zielig maar mooi

  33. Het is zo een mooie aap,hopelijk krijgt hij goed gezelschap .

  34. een prachtige foto Edward

    groeten

  35. Prachtig portret van deze indrukwekkende Orang Oetan

  36. Prachtige foto met toepasselijke tekst.

  37. Schitterend, Edward!

  38. Mooi moment !

  39. Wat een prachtig gevangen moment Edward. Aandoenlijk.

  40. zo zielig dat hij daar voor aap zit

Geef een reactie

