Lekker   48 comments

Je moet ook eens proeven Edward, ze zijn echt lekker!!

Lekker

Posted 6 oktober 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

48 responses to “Lekker

Subscribe to comments with RSS.

  1. We zijn weer in de tijd van het jaar dat de vogeltjes op onze goed willigheid rekenen en ze helpen de winter te doorkomen. Maar deze lijkt me eerder te zeggen: “Edward heb je niks beters dan dit” hahaha… πŸ˜‰ Dit is weer een zeer mooie en scherpe foto, je ziet zelf de weerspiegeling van het ene musje in het kommetje πŸ™‚ Knap gedaan, Edward!
    Fijne groetjes, Heidi en doe zo verder het goede werk πŸ˜‰

  2. Hahahahahaha….. vooral dat vogeltje in e bak vind ik erg leuk πŸ˜€
    Ik voer ze nog niet maar dat zal volgende maand ook wel weer gaan gebeuren.
    gezellig weer al die vogeltjes in de buurt πŸ˜€
    Lieve groetjes, Helma

  3. Wat snoezig πŸ’š In Frankrijk zitten ze vaak bij ons aan de ontbijttafel. Γ“p het brood πŸ˜„

  4. De ondankbare honden of te wel vogeltjes, had een tijdje niet gevoerd en zag weinig meer. Weer begonnen met voeren en mijn tuin zit weer vol. Zo gezellig vind ik het om te zien….

  5. Nou 1 (Art)mus had je mooi in de smiezen Edward, de fliepser betrapt!
    Hier zie ik niet veel mussen, jammer ik vind hun getjilp zo gezellig!
    Mooi vastgelegd, fijne (zon)dag, πŸ˜‰

  6. En heb je geproefd

  7. Naar mijn idee zijn die brokjes veel te groot voor de musjes Edward. Daarom kijken ze zo triest van eh….
    Prachtig die weerspiegeling van het musje in de zijkant van de voerbak.
    Groetje, Ria

  8. Hmmmmmm, heerlijk midden in je maaltijd zitten😁😁😁

  9. Zo leuk, die mussen! Ook hier volop in de tuin, ik kan er uren naar kijken.

  10. Mooie foto Edward. Deze vogel kennen we allemaal.het gaat gelukkig wat beter met de huismus

    Herman van Kuijk
  11. ziet er ook wel echt lekker uit ja πŸ™‚

  12. Echt een lieve foto! Je weet de buitenvogels wel te verwennen maar daar krijg je dan ook veel voor terug (-: (-:
    Het ging een hele tijd slecht met de mussenpopulatie in Nederland maar ze zijn nu weer in opmars.
    Fijn weekend en lieve groet.

  13. Wat grappig Edward. Leuke plaat. πŸ˜ƒ

  14. En altijd een waakzaam oog. Leuke foto πŸ™‚

  15. Awwwww….beautiful and delightful, Edward! πŸ™‚

  16. Oh, wat kijkt die schattig over de rand van de voerbak … Super leuke foto Edward!

  17. En, heeft het gesmaakt?

  18. Vreemd… ik krijg de foto niet te zien πŸ™

  19. Ziet er goed uit Edward probeer maar haha dat kan je zo’n klein scbatje toch niet weigeren.

  20. Het miegelt hier ook weer van de mussen.
    Elke ochtend en elke namiddag is het hier bij det voederhuisje een drukte van jewelste en zij zijn er nu ook weer bij. Door het raam in de zitkamer kan ik het allemaal goed bekijken. Daar kan ik toch zó van genieten! 😊

  21. Een heel mooie en vooral lieve foto van deze musjes, ze zijn je vast heel erg dankbaar. Een dikke kus van je zus Ann.

  22. Knappe fotografie weer, Edward !
    Lie(f)s.

  23. Zo schattig!!!

  24. Mussen eten van alles en nog wat, ze zitten elke morgen op mij te wachten, dan strooi ik wat brood voor ze maar het egelvoer gaat er ook wel bij ze in!

  25. En ………….is het meegevallen Edward ?? Mooie foto ! Grts

  26. Bekenden van je of heb je je eerst netjes voorgesteld?
    Fijn weekend

  27. mooie foto Edward

  28. eet smakelijk πŸ˜‰

  29. Jaa, auch die Spatzen brauchen Futter. Sie werden auch immer weniger !!

  30. Nee dank je wel voor deze honden- of kattenbrokjes.

  31. de onderste die denkt wat moet jij nu hier, mooie scherpe foto Edward . fijn weekend

  32. Zo schattig.

  33. die ene had je in zijn vizier Edward..

    een knappe foto

    prettige dag

  34. Die rechter kijkt ons echt aan !!
    Super foto van deze heerlijke beestjes

  35. Wat een brutaaltjes……mooi gevangen Edward. Enne……hoe smaakte ze..?? .. πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

  36. Deze musjes lussen wel eten. Musjes zijn niet zo bang. Want zijn brutale musjes. Groot gelijk om te eten. Leuke foto. Fijn weekend.

  37. Edward, ik hou van die kleine brutale musjes. Ze zijn aandoenlijk. Je hebt ze precies kunnen vangen met je lens.

  38. Ik zal Sieb even sturen, want het lijken kattenbrokjes 🀣🀣🀣

Geef een reactie

