Kraanschip   46 comments

Vanuit mijn huiskamer, heb ik zicht op een kraanschip.

Kraanschip (1)

Hier is goed te zien, hoe groot cruiseschepen zijn, maar de kraan komt er toch nog bovenuit.

Kraanschip

Zowel overdag als ‘s-avonds, kan het aardige plaatjes opleveren.

Kraanschip (3)                      Kraanschip (2)

Posted 8 oktober 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

46 responses to “Kraanschip

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je openingsfoto van dit kraanschip is werkelijk heel erg mooi maar
    ik ben gevallen voor de onderste 2 foto’s. Wat mooi en wat een geweldige mooie kleuren!!!
    ja, dit is echt super Ed en ook genieten met een enorme grote G
    Lieve groetjes, Helma

  2. Wat vreselijk indrukwekkend! Heel mooi op de foto gezet 😲😃

  3. Mooi dat je dit op verschillende momenten hebt gefotografeerd .

  4. Wat een fantastisch uitzicht Edward.
    Elke dag genieten van deze reuzen ….
    Geweldig!

  5. Een boeiend uitzicht heb je en dat zorgt voor knappe foto’s

  6. mooi met name de laatste

  7. wat heb jij daar een mooi uitzicht!

  8. Ja het zijn knoeperds.. Een vriendin van mij woont net als jij.. ze kan de haven en als ik het goed heb de Nieuwe Waterweg vanuit haar appartement heel mooi zien. Ze woont in Schiedam…

  9. Staal is niet altijd mooi, echter deze foto‘s overtreffen mijn verwachting. Geweldige serie

  10. Mooi die met de regenboog en die nachtfoto vind ik ook prachtig. Ik vind het heel moeilijk om daar mooie foto’s van te maken maar jou lukt het wel.

  11. In een woord weer prachtig leuke afleiding zo’n kraan voor je deur Edward! Ik ga niet kiezen maar als het echt moet die met de regenboog en de maan , sfeertje heel mooi !

  12. Het levert inderdaad prachtige plaatjes op.
    Zeker flink maar mooi ingezoomd !

  13. Wat een joekel van een kraan, amai ni ! De nachtfoto is de mooiste vind ik. Daar komt de brute schoonheid van deze enorme machine het best tot uiting.

  14. Het is prachtig als je vanuit je stoel zulke foto’s kan maken Edward. De avond foto vind ik
    heel erg mooi. Dat voordeel heb je dan weer als je op een appartement woont.

  15. Heb je de regenboog en de maan gefotoshopt? 😀 Wat een mazzel dat je die hebt kunnen fliepsen, geweldig. Enne wat betreft cruiseschip en kraan, tja baas boven baas. Toch!?

  16. How amazing! A floating hotel!

  17. ohhhh foutje die link edward 🙂

  18. En of het prachtige plaatjes oplevert, jij bewijst het met deze mooie foto’s. Mij spreekt de nachtfoto met zelfs de maan erbij het meeste aan.

  19. prachtig edward, die met die regenbooog is te gek, en de avondlucht trouwens ook, geweldig
    https://nietzomaarzooo.blogspot.nl/

  20. Prachtig met de regenboog. Foto 2 vindt ik verder geweldig mooi en strak.

  21. Toch heel mooi met maanlicht ,de anderen zijn ook prachtig. volgens mij zie ik je op balkon staan met je camera

  22. Heel sterke beelden Edward Stel me de vraag :hoe ,hoog is die kraan wel ? Efkens boven dat bootje uitsteken of heb Jij deze foto van op de grond genomen ? Die laatste :Sprookjes achtig Grts

  23. Met een regenboog, een streepje maan… Mooi, Edward !
    Lie(f)s.

  24. Oh, Edward! Jij woont op de eerste rij!
    Echt geweldige foto’s. Cruiseschepen zijn net varende flats. Het klinkt nogal oneerbiedig maar leuker kan ik het niet maken (-:
    Die twee onderste foto’s zijn echt WAUW!
    Maar nu ik er over nadenk heb ik nog nooit een slechte foto op jouw blog gezien.
    Lieve groet ♥

  25. Wat een magie geeft de regenboog. Zo wordt een lelijk ding gewoon heel mooi.

  26. Prachtige foto’s kan je maken vanuit je raam broertje, wat een enorm grote kraan, daar is het cruiseschip een woonbootje bij. Ik vind de twee laatste foto’s het mooist, de regenboog, de lichtjes en de maan, heel erg mooi. Een dikke kus van je zus Ann.

  27. Der Kran ist ein tolles Motiv. Sehr schöne Fotos!

  28. Wat een kolossen van kranen.Knap dat je dat kan zien vanuit je raam Mijn favoriet is de voorlaatste foto Edward

  29. Mooie foto’s Edward.
    Vooral de laatste twee spreken mij aan.
    Groetjes Tinie

  30. Das zeker een mooi uitzicht. En die regenboog gaaf hoor.

  31. Ook voor mij de laatste foto
    Wat een uitzicht haha…fijne zondag

  32. Een apart uitzicht.

    Vooral de laatste foto springt er uit voor mij.

    Regenachtige groet,

  33. Zie het licht schijnt in de duisternis Edward. Mooi uitzicht vanuit je kamer. 🙂
    Groetje, Ria

  34. Deze foto’s heb je heel mooi gemaakt. Kranen zie hier goed op de foto’s. Mooie schip op de foto. Regenboog op achtergrond maakte deze foto goed te zien bij jou. Prachtig! Fijne dag.

  35. Mooie serie hoor van dit lelijke staketsel! De onderste twee foto’s vind ik prachtig!

  36. Indrukwekkend Edward! Blij dat de foto’s meteen te zien zijn deze keer!

  37. heel knappe foto’s van dit gevaarte Edward

    misschien een lichte voorkeur voor deze met de regenboog

    prettige zondag

  38. Wow, impressive pictures!! The one with the rainbow and the one with the eclypse are beauty 🙂

Geef een reactie

