Herfst op volle toeren   43 comments

De afgelopen dagen is de herfst op volle toeren gegaan,
dan is er toch wel veel om van te genieten.

Herfst op volle roeren (1)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle roeren (2)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle roeren (3)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle roeren (4)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle roeren (5)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle toeren

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle toeren (11)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle roeren (8)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle roeren (9)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Herfst op volle roeren (10)

Posted 12 oktober 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

43 responses to “Herfst op volle toeren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterende sfeervolle herfstbeelden, Edward! Ik ken niet zoveel van paddenstoelen, maar die met de rode druppeltjes op de stam is werkelijk prachtig en zo mooi in beeld gebracht! Zou die giftig zijn? Ik weet ook niet wat voor vruchtjes of bloemetjes (foto 3), die wit met rood-oranje zijn? Ik leer hier bijna elke dag nieuwe dingen kennen. Dat is dan ook het fijne aan bloggen en dankzij de fotografie die mensen delen…!
    Lieve groetjes, Heidi

  2. …………………. Ik ben er echt helemaal stil van Edward!!!!
    De herfst is inderdaad ene feit maar dat jij dit zo mooi in beeld brengt is echt geweldig!!!
    Ik vind alle foto’s prachtig maar de 5e van onderen met die mooie rode guttatiedruppels op de steel is werkelijk fantastisch.
    Mijn complimenten πŸ’₯πŸ’™πŸ’«πŸ’™ πŸ‘ŒπŸ’šπŸ’› πŸ₯🐦🐧
    Lieve groetjes, Helma

  3. SCHITTEREND !!!!!

  4. De fantastische kleuren van de herfst… Heel genietbare fotografie !

  5. I love your mushrooms! Autumn is such a wonderful time. Enyoy it!

  6. Alweer schitterende foto’s Edward mijn complimenten, prachtig hoe je de herfst fotografeert!

  7. is toch alleszins genieten? Voor mij wel in ieder geval πŸ˜‰

    Die steenkorven zie je hier ook steeds vaker opduiken, vind ze prachtig en geeft ook wel ideeΓ«n en zo maar het is me toch een partij duur….

  8. Dit is genieten Edward. Een oracht serie.

  9. mooi Edward ga dit keer voor foto 4

  10. Schitterende serie Edward!

  11. Prachtige serie Edward ze zijn allemaal even mooi schitterende herfst foto s

  12. Erg mooi Edward en sommige foto’s zijn bepaald niet standaard. Je hebt best wel bijzondere verschijnselen ertussen zitten.

  13. Absolutely gorgeous impressions!

  14. Prachtige herfstkleuren en macro`s

  15. Wat een prachtige serie Edward. Foto 6 is een beauty!
    De kleuren in de herfst zijn altijd zo mooi.

  16. Prachtige kleurige herfstfoto’s Edward.

  17. Wat weer schitterend Edward!

  18. Een reeks ‘wahw’foto’s, Edward !
    Lie(f)s.

  19. Een prachtig jaargetijde is de herfst toch….hier zie je het bewijs πŸ˜€

  20. Jaaaa die besjes. Prachtig Edward. Herfstlandschappen vindt ik ook erg mooi dus ik ga verder voor de laatste foto

  21. Mooie herfstserie Edward! Die laastse foto vind ik de mooiste maar ook je spinnewebfoto’s geven een mooie herstsfeer.

  22. Absolutely gorgeous and magnificent Autumn photos, Edward! And your last photo is a perfect ending to this series!

  23. Ik begon al te juichen over de bessen van de Kardinaalsmuts maar toen had ik je foto’s van de paddenstoelen nog niet gezien>
    Je weet me iedere keer wéér te verrassen met je foto’s. Plaatjes van Moeder Natuur!
    Dag Edje. Lieve groet

  24. Prachtige herfstfoto’s Edward!

  25. Hier ook zulke prachtige kleuren Edward. Pracht serie maar de laatste vertedert me.
    Groetje, Ria

  26. herfstig mooi

  27. Een geweldig mooie herfstserie broertje, zo is het toch wel heel erg mooi, we krijgen volgens de berichten nog een beetje nazomer dus dat wordt zeker genieten. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  28. Stuk voor stuk wauwfoto’s! De herfst is zo mooi!

  29. Wat een geluk dat wij kunnen mee genieten Edward Durf niet kiezen alhoewel die laatste ………………..mmmm

  30. Een mooie serie maar ga zelf voor het komende zomerweekend πŸ˜‰
    Groetjes

  31. ohhhhooh edward wat is het bij jou al ver zeg…
    hier begint het allemaal net aan te kleuren
    fantastisch seizoen hΓ©, ik ben er gek op

  32. Wat een kleuren! Mooi Edward!

  33. De herfst is mijn tijd van het jaar. Je foto’ s maken me gelukkig. Dank Edward.

  34. Wat een prachtige foto’s die besjes zijn erg mooi

  35. ik sta er van te kijken dat alles al zo in herfstkleuren is ,hier is het nog groen met hier en daar iets verkleurd.Ik vind het landschap heel mooi!

  36. Genieten van je foto’s. Prachtig.

  37. Prachtige herfstfoto’s Edward! Mooi die paddenstoelen met guttatiedruppels op de stelen en dat ‘paddenstoelennest’ in de boom en de laatste foto is prachtig van sfeer.

  38. prachtige tinten in deze herfst-foto’s Edward

    een mooie reeks, met een lichte voorkeur voor de zesde foto

    prettige dag

  39. Wat een kleuren, prachtig. De paddo’s op foto 6 zijn bijzonder, ze lijken rode tranen te hebben. T zal toch niet door jou gekomen zijn?
    De laatste foto slaat echt alles, ik vind die het allerdermooisterders en dat doet niets af van de andere foto’s! grtjs πŸ˜‰

  40. Prachtig …het is inderdaad genieten Edward….jij hebt dit al gedaan zo te zien…wij genieten mee……ook buiten. πŸ˜„

  41. Mooi!

    Herfstige groet,

  42. Wat een prachtige herfstplaten, heel mooi …

  43. Ganz wundervolle Bilder πŸ‘πŸ‘πŸ˜ŠπŸ˜Š

Geef een reactie

