Halloween   38 comments

Morgen 31 oktober, is het Halloween.

Halloween (1)

Maar er is een groot probleem, het aantal Heksen is schrikbarend afgenomen.
Volgens sommige knappe koppen, zijn er veel Heksen met pensioen gegaan, dat is natuurlijk flauwekul,
zij gaan door tot ze van hun bezem kukelen.
Andere geleerden beweren dat Heksen de lucht niet meer in durven, door al de drones die er rondvliegen, dat geloof ik eerder.

De afgelopen dagen, zijn enkele overgebleven Heksen druk in de weer geweest, om “hulpheksjes” klaar te stomen.
Aspirant “engerds” werden vakkundig geschminkt.

Halloween (3)

Die poeder kriebelt  wel hoor, je moet er bijna van niezen!

Halloween (4)

Het uiteindelijke resultaat is bloedstollend!!

Halloween (6)

Ik kom morgenavond de deur niet uit!!!!

Halloween (2)

De échte Heksjes, zijn eigenlijk helemaal niet eng.

Halloween (7)

Lief toch?

Halloween (5)

Posted 30 oktober 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Halloween

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een leuke foto’s. Die clown is best scarry, terwijl ik normaal gesproken toch niet bang ben van clowns.

  2. De deugnietjes glimlach in de ogen van die kindjes spreekt boekdelen 😉 Ze gaan dolle pret maken straks !

  3. Wat een enige serie Edward.

  4. Gelukkig zijn er die aspirant heksjes

  5. Prachtige spook gezichtjes

  6. Hallo Edward,
    normaal gezien ga ik mijn lijstje af met blogs die ik nog moet bezoeken en ik heb nog een hele achterstand te verwerken, maar bij deze omdat het Halloween is maak ik even een uitzondering anders kom ik veel te laat om jou bang te maken, hahaha… 😀 Jij zal niet kunnen ontkomen als we straks bij je langskomen… Want dit staat je te wachten… Het is toch Halloween, mijn gedachten! Hahaha… 😛 Ik laat me vergezellen door al deze aspirante heksjes die jij hier zo mooi vereeuwigd hebt, hahahaha…

    Ik zal spoken door jouw nachten.
    Om middernacht mag je me verwachten.
    Ik vlieg met de heksen mee…
    Op hun bezem is plaats voor twee…
    Terwijl mijn zwarte poesjes in de boom liggen te loeren.
    Kom ik je in de nacht ontvoeren.
    Ja lig maar te trillen in je bed.
    Maar vannacht beleven wij dolle pret.
    Boehoeee… Whahahaha…

    Een spookgroet en tot middernacht, hahahaha…

  7. Durf geen tweede keer kijken Edward !! Bangelijk MOOI !! Grts

  8. Leuke Halloween foto’s heb je gemaakt. Oja heksen sterk afgenomen. Dat wist ik niet. Kinderen vinden altijd leuk om te schminken in zijn gezicht. Erg leuk! Voor jou fijne dag. Groetjes,

  9. Groot gelijk blijf jij morgenavond maar binnen, want geloof me het wordt een heksenketel. Kan niet missen!
    Leuke portretten van de kleine heksjes!

  10. wahhahaha het ziet er geweldig eng uit Edward,
    brrrr. ik ben eigenlijk nu al bang, en het is nog niet eens zo ver,
    ik hou m’n ramen dicht vannacht 🙂

  11. Mooie foto’s Edward voor zulke hekjes hoef je ook niet bang te zijn……. heb mijn bezem maar ff binnen gezet…..

  12. Wat een engerds Edward. Ik zou ze allemaal kunnen knuffelen 🙂 Een heerlijke serie met een fraaie afsluiter

  13. Als de heksjes die hier morgenavond aan de deur komen er uitzien zoals op jou foto’s Edward, vooral de laatste, dan mogen ze een zak haribo’s delen.
    Groetje, Ria

  14. prachtige foto’s Edward

    en de laatste heeft mijn voorkeur

    zelf heb ik niets met Halloween, Amerikaanse commercie toch..

    prettige dag

  15. De heksen hebben tegenwoordig last van lichtvervuiling….ze vliegen op zijn best in het donker….dus vanavond licht uit en kaarsjes voor het raam……

  16. Wat zullen kinderen er weer van gernieten de anderen aan het schrikken te brengen

  17. Broerlief heksen zijn er nog genoeg, maar ze laten zich niet meer zo vaak zien en gelijk hebben ze. Ze hebben zich teruggetrokken in grote enge bossen en leven een heerlijk rustig leventje. De heksen in spe zijn lief, en de door jou genomen foto’s prachtig, vooral de laatste foto is bijzonder mooi. Aangezien ik altijd een hekel aan clowns heb gehad er wel naar gekeken uiteraard en die naarling staat mooi op de foto, maar die mag van mij ook met pensioen 😉 Een heel dikke kus van je zus Ann.

  18. Edward, je hebt de kinderen en jongeren prachtig en ingetogen in beeld gebracht.

  19. Die clown mag je van me houden hoor, naar ding maar die heksjes zijn prachtig en mooi gefotografeerd!

  20. Die wil ik wel zien…prachtig

  21. Lieve, schattige heksjes, Edward !
    Lie(f)s.

  22. Ik krijg al schrik!

  23. Jij hebt hier hele leuke heksjes neergezet, Edward. Hier wil ik graag naar kjken, maar al die vreselijke gedrochten zijn aan mij niet besteed en aan mijn camera ook niet 😀

  24. Leuke foto’s van de adspiant-heksjes. Jammer dat ik zèlf met die stormachtige wind van de laatste dagen mijn bezem in de berging moest laten staan. 💨😜🕷🌪

  25. Ik hoor Pennywise “you willl floattt, are you gonna float? Wanna float with me?” 😉

  26. mooie foto’s,de laatste vind ik het mooist en de clown is echt griezelig !

  27. Ik vind heksen leuk. Vooral op een bezem. Maar het waaide te hard Edward de laatste dagen.

  28. Geweldig wat een pracht serie, maar wel brbrbrbrbrbr

  29. Den Tag werde ich einfach verschlafen 😂😂

  30. Heerlijke serie Edward

  31. Ik heb er nu al schrik van.

    Bange groet,

Geef een reactie

