Redlove appel   44 comments

De Redlove is een oorspronkelijk in Zwitserland geteelde appel.
Fruitbedrijf Merkens in Werkhoven, heeft de licentie voor teelt in Nederland.

Redlove appel (1)

Dat appels gezond zijn is bekend, deze soort heeft een ontstekingsremmende en antioxiderende werking.

Redlove appel (2)

Posted 3 november 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

44 responses to “Redlove appel

Subscribe to comments with RSS.

  1. When I see your photos I very often say to myself: Incredible! 🙂

  2. Mooie foto’s One apple a day keeps the doctor away…… luidt niet voor niets een spreekwoord. Appels zijn gezond en ook nog eens heel lekker.

  3. De bovenste foto is prachtig!

  4. Jij laat op indrukwekkende manier zijn wat mogelijk is met zoiets eenvoudigs als een appel.

  5. Net als deze appel, ken ik ook de steen van hiervoor niet…. mooi ogen ze wel, appels lust ik niet dus dat ik deze versie niet ken is niet zo vreemd.

    Fijn weekend.

  6. Alleen al bij de naam schiet je toch in de lach. Een mooie rooie is niet lelijk Edward 🙂 Eet smakelijk

  7. Nog niet gezien/geproefd, Edward.
    Lie(f)s.

  8. Hij lijkt me erg rijp zo van binnen te zien,ik heb nu op de fruitschaal Elstar liggen friszoet en sappig. Mooi foto’s Edward

  9. Die spiegeling is heel mooi ! Zo’n rood appelvruchtvlees heb ik nog nooit gezien. Ga er eens achter vragen bij onze fruitboer

  10. Mooie foto’s! Ik hou van die reflectie en ook de close-up vind ik prachtig.

  11. Redlove appel? Wat de marketing wereld ons allemaal wijsmaakt. Jouw foto’s doen me wel watertanden..

  12. Zien er heel lekker uit Edward. Kunnen ze ook in appeltaart of beter de oude vertrouwde Goudreinet daar voor.

  13. Nog nooit van gehoord en nog nooit gezien….! Die wil ik wel eens proeven.

  14. Een bijzonder appeltje en fraai geportretteerd!

  15. Mooie foto’s van deze kleurige appels broertje, ik heb er eens eentje geprobeerd, maar echt lekker vond ik de veel geprezen appel niet 😉 Een dikke kus van je zus Ann.

  16. Wat een reacties op een appeltje…maar zoals jij die op de foto hebt gezet komen er natuurlijk reacties, zelfs bij de onderste…ik zag dat ook hihi

    Fijn weekend

  17. Een appeltje is voor mij eten en drinken op mijn wandelingen

  18. Appeltje, appeltje in de mand, wie is de mooiste in het land? Ik denk deze blonde rode schone Edward. De onderste foto roept wat vragen op?

  19. Zijn die echt zo rood van binnen? Nooit geweten!
    Ik zou denken dat het melige appels zijn en er niet eens aan beginnen…

  20. De appel ziet er op jouw foto’s aantrekkelijk uit.Edward. Mooie smakelijke foto🍏

  21. Je weet ze wel smakelijk te brengen….

  22. wauw edward, wat een mooi gezicht is dit zeg,
    een appeltje met een kleurtje van een bellefleurtje en toch een andere naam 🙂

  23. mooi rood, en een prachtige compositie

  24. Wat zien die er lekker uit! Heb je hem geproefd? Ik wil ze ook! Mooi gefotografeerd ook 🙂

  25. Onbekend hier ziet er smakelijk uit zoels een andere he Grts

  26. wow ik heb deze appels nog nooit gezien!! zouden ze die ook in de Delhaize hebben?

  27. all you need is redlove…Edward 🙂

    prettige dag

  28. Prachtige foto`s en toch vind ik het vruchtvless er niet aantrekkelijk uit zien !

  29. Een appeltje voor de dorst ???

Geef een reactie

