Nu even niet.   38 comments

Na alle regen en wind van de afgelopen dagen, ziet het er naar uit, dat we beter weer krijgen.

Dit dus even niet.

Even niet

Posted 10 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

38 responses to “Nu even niet.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zelfs als de zon niet schijnt weet jij iets prachtigs te maken. Schitterend Edward!

  2. De regen en grijze luchten inderdaad even niet maar…………
    dit soort foto’s mag je wel meer plaatsen. Prachtige dreigende wolken.
    Geweldig zo met die kranen op de voorgrond.
    Lieve groetjes, Helma

  3. Dit ligt eventjes achter ons, wel indrukwekkend hoor.

  4. Wolken! Ze zijn zo fascinerend… en indrukwekkend zoals deze die jij zo goed en mooi in beeld heb gebracht, Edward! Maar nu mag de zon ook wel een tijdje blijven.
    Lieve zonnige groetjes, Heidi

  5. Dit even niet maar wat een super foto Edward. Prachtig die luchten.

  6. Wolkenluchten zijn voor de fotograaf natuurlijk geweldi en jij hebt daar volop van geprofiteerd.

  7. Neen liefst niet alhoewel hier eerst vandaag veel zon en later op de dag speelde ze verstoppertje

  8. Maar wel een supermooie foto Edward. Vet compliment

  9. Ik loop een beetje achter Edward, maar hoewel je foto prachtig is, ben ik blij dat we gisteren en vandaag eindelijk voorjaarsweer hadden. 🙂

  10. Gorgeous your BLOG !!! Follow mine too !!! Kisses !!!

  11. Oh I love these clouds! Excellent job Edward!

  12. een prachtige wolkenfoto op deze zonnige dag Edward

    groeten

  13. ja hoor deze is prachtig, heel mooi gemaakt

  14. Why good weather, when I can see such beautiful pictures like this one? 😉

  15. Prachtige foto en vandaag kregen we een heerlijke zonnige dag

  16. vandaag was een méér dan fantastische dag in alle opzichten

  17. Ziet er spectaculair uit Edward

  18. Ook al zie ik liever wat zon, die wolken zijn prachtig vastgelegd!

  19. O. wow ……… wat een prachtige dreigende lucht!! Hier houd ik van, tenminste op foto;s verder heb ik inderdaad liever het zonnetje.

  20. Beautiful stormy photo!!!

  21. Prachtig om te zien op een foto van jou broertje, maar ik zie toch liever het zonnetje. Toch geweldig zo’n lucht, donkere wolken pakken samen, komen dreigend op u aan. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  22. Zo ook gisteren hier dreigende luchten afgewisseld met witte schapenwolken 😉
    Fijn weekend

  23. mooie foto en als je goed kijkt zie je de zon al achter de wolken komen koekeloeren

  24. Gisteren 9-2 zou ik op stap gaan naar de Weerribben maar het weer zei blijf lekker thuis. Morgen is er weer een dag …. en toen was het mooi weer …
    Ik ben geweest dus zie morgen mijn website …

  25. Ja, ik geniet nu van het zonnetje.

    Vrolijke groet,

  26. Dreigend mooi Edward ! Grts

  27. Maar gelukkig hoef je het niet te missen, want je hebt de foto nog!
    Mooie en dreigende plaat.

  28. Dreigend mooi Edward zelf verkies ik lichtere ! Groetjes

  29. Wel een spectaculaire foto, Edward !
    Lie(f)s.

  30. toch een mooie foto met die mooie wolken .licht, donker, donkerder. maar vandaag is het helderder. geniet van het mooie weer kun je weer mooie foto,s maken

  31. Prachtige wolkenpartijen vastgelegd boven Europoort, die vast nog jullie kant opkwamen ;-0
    Hier schijnt de zon nu, dus er is gehoorzaamd 🙂

  32. Wel een hele gave foto!

  33. Prachtige foto Edward zo zie je maar hoe snel het kan veranderen als je deze foto ziet ! Iedere dag weer een verrassing en als ik naar deze foto kijk besef ik hoe mooi dat juist is ! ik wens jou voor vandaag een zonnige dag !

  34. Dat ziet er wel heel dreigend uit, Edward 😊

  35. Hier al volop zon vanochtend!

  36. Laten we dat hopen Edward al is de foto mooi ik zie liever even een strak blauwe lucht met zon 😉

Geef een reactie

