Draaideuren   36 comments

Wat heb ik toch een hekel aan die akelige draaideuren,
daar zit ik altijd met mijn snufferd tussen, en dat is geen pretje!

Draaideur

Posted 26 augustus 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

36 responses to “Draaideuren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahaha… het is aan zijn snufferd te zien dat het geen pretje is om tussen de draaiendeuren terecht te komen πŸ˜€ πŸ˜‰ Een geweldige close-up, Edward!
    Fijne avondgroetjes, Heidi

  2. Hahahahahaha! Prachtige foto!

  3. Whaaaaaaahahahahahahahaha…..
    je kon me werkelijk echt opvegen lieve Ed hahahahahahaha…
    Prachtige foto en geweldige tekst πŸ™‚
    Lieve groetjes, Helma

  4. Grinnik πŸ˜‰

  5. Haha mooi gevonden

  6. Haha…geslaagde associatie! Mooie foto ook.

  7. mooie kunst foto’s zeg…maar die giraf is natuurlijk wel favo hΓ¨

  8. πŸ™‚

  9. hahaha in een deuk

  10. Schattig giraf kop foto heb je gemaakt. IK ben gek op giraffen. Mooie beesten om te zien. Kan leuk kauwen. Prachtig!!

  11. Fantastic closeup, Edward! It made me smile, too! πŸ™‚

  12. Knap gefotografeerd was even geleden ook in de Zoo

  13. Ocharme dat beest. Prachtige foto… hij heeft ook zo’n mooie lange wimpers!

  14. Een prachtige close-up broertje, giraffes zijn toch wel een beetje dom hoor, als hij/zij telkens diep moet bukken om zijn/haar kop door de draaideur te steken, dan kan je zoiets na drie keer toch wel doorhebben πŸ˜‰ Een dikke kus van je zus Ann.

  15. Cool Edward πŸ˜„πŸ˜„

  16. Leuk gevonden de tekst bij deze geweldige foto!

  17. πŸ˜‚ Schitterend, Edward!
    Vrolijke groet van Anna 😁

  18. Geweldige foto en ja als je overal je neus insteekt wil het wel eens mis gaan πŸ˜‰

  19. Tof detail !
    Lie(f)s.

  20. Dit maakt mijn dag goed Edward superleuke “tekstfoto” Groetjes

  21. Wat een knapperd is dat Fahari van Blijdorp?

  22. Welnee joh .. hij heeft zijn kunstgebit nog op het nachtkastje liggen πŸ™‚ Een geweldig leuke treffer Edward

  23. Haha Edward, niks mis met een ‘draaideurhoofd’ zolang je maar aaibaar bent. Prachtige foto.

  24. prachtige foto Edward

    en een leuke tekst

    groeten

  25. Een pracht tekst en een geweldige foto …

  26. erg mooi ,je weet er altijd iets leuk bij te zetten dat maakt het nog mooier,je hebt twee talenten in elk geval.

  27. Ik loop er juist tegen aan.

    Vandaar mijn zeer kale voorhoofd.

    Zonnige groet,

  28. Wauw. Zelf hou ik ook niet van die deuren, hoor.

  29. Ha..ha.. misschien niet zo erg als een klap deur…. πŸ˜„

  30. Wat zijn het ook een mooie beesten, leuke foto!

  31. Je hebt wel fantasie zeg! Zo lief en zacht de snuit van de giraffe!

  32. Zooooo…die staat er verdraaid mooi op zeg πŸ˜€

  33. Geweldig hahaha heerlijk zo op de vroege morgen zo’n geweldige foto en dan ook nog zo’n leuke tekst ! Dankjewel Edward !!

Geef een reactie

