Oude brievenbus Maassluis

Tegen de zijmuur van het oude stadhuis uit 1676 ( sinds 1979 Sleepvaartvaartmuseum) in Maassluis,

Oude brievenbus (1)

staat een oude rode brievenbus.

Oude brievenbus (3)

Hij is naar mijn mening nogal fotogeniek, voor zijn leeftijd ziet hij er nog prima uit.

Oude brievenbus (2)

—————————————————————————————————————————————————————-

Oude brievenbus (4)

—————————————————————————————————-

Rode brievenbus (5)

28 gedachten over “Oude brievenbus Maassluis

  1. Het is altijd leuk en mooi een beetje nostalgie en dit heb je mooi in beeld gebracht. Je bent ook keigoed in avondfotografie, Edward! Je hebt hier weer een knappe serie gezet!
    Warme winterse groetjes, Heidi

    Like

  2. Het is en blijft een prachtig stadhuis. Een om trots op te zijn. Sfeervol door jou “op de kiek” gezet om het maar even ordinair te zeggen (-:
    Ik zou best die brievenbus willen hebben maar dan zou ik jullie tekort doen en dat wil ik niet. Een heel kleurrijk gebeuren en het wordt in ere gehouden.
    Mooie reportage, Edje (-:
    Lieve groet β™₯

    Like

  3. WOW, prachtige foto’s broertje en wat leuk dat deze mooie oude brievenbus bewaard is gebleven. Tegenwoordig slopen ze alles, telefooncellen en oude brievenbussen zie je haast niet meer en ik kan dat alleen maar jammer vinden. Een heel dikke kus van je zus Ann.

    Like

  4. Goh…wat een vooruitgang destijds voor Maassluis, een heel mooie serie, al vind ik de laatste wel Toppie.
    Heb je toch goed je foto`s kunnen ontwikkelen met dat vreemde water bij jullie… ???….. πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

    Like

  5. Ik stam nog uit de tijd dat mijn vader me op tilde om daar een brief in te stoppen gericht aan: De Wel edele heer : met mooie krulletters gescheven Edward dus die vergeet ik niet. Jammer dat ze er niet meer zijn .wie krijgt er nog brieven behalve van de belastig en zelfs dat binnenkort niet meer…je zal er nog naar verlangen haha alles digitaal.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.