28 gedachten over “Valentijnsdag

  1. Oeps, ik ben wel héééééééééééél laat met een Valentijnbezoekje haha…ha. Maar eerlijk gezegd, vind ik het ook allemaal maar commercieel gedoe. Toch zo’n bonbon kan ik wel smaken :-p 😉 Het portret van de Joker vind ik wel knap hoor!
    Een lief laat Valentijnkusje en lieve groetjes van mij 🙂

    P.S.: Edward, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Dit heb ik gedaan uit waardering en respect voor je blog en fotowerk die je eraan besteed! Voel je vrij en niet verplicht om er wel of niet op in te gaan. De nominatie heb je sowieso verdiend! Maar indien je mijn vragenlijstje graag wil beantwoorden, dan gelieve mijn post te checken…

    Liebster Award!

    Like

  2. Valentijn is om omzet te draaien.Eigenlijk zou Valentijn ongedwongen moeten zitten in kleine onverwachte zaken gedurende het jaar .Want geluk zit in kleine .dingen niet in een datum.

    Like

  3. Tegen een cadeautje zeg ik geen nee. Zelfs met een kaart ben ik al tevreden!
    Als ik tussen beide (foto’s) moet kiezen, kies ik het chocolaatje.
    Lieve groet

    Like

  4. Voor de bonbons zet ik de deur wagenwijd open. Daar hoeft het geen Valentijn voor te zijn. Voor foto 2, laat ik zoals je de vraag stelt, het graag over aan de dames. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik morgen de deur open moet zetten.

    Geliked door 1 persoon

  5. Vroeger was het leuk om met een verrassing thuis te komen…. tegenwoordig is het de commercie die zorgt dat je wel moet…..om de vrede te bewaren…..😇

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.