Iets goed te maken.

Na mijn laatste blog “ Anatomische les” heb ik iets goed te maken.
Sommige van mijn volgers, lusten ‘s-avonds geen eten,
anderen zijn midden in de nacht gillend wakker geworden.
Er waren zelfs enkele betalende volgers, die hun abonnement hebben opgezegd.

Hierbij voor jullie een kijkje in het hart van een tulp,
zijn wij nu weer vrienden???

Tulpen hart

37 gedachten over “Iets goed te maken.

  1. De watjes! Ik had nergens last van (-:
    Betalende volgers? Vertel eens…
    Edward, we zijn vriendjes en we blijven vriendjes ♥

    Like

  2. HAHAHAHAAH nou ik kan wel tegen een stootje hoor, heb in de verpleging gewerkt, je wilt niet weten wat daar tijdens het eten aan levendige verhalen over tafel gaan………….

    Like

  3. Edward, je foto van vandaag doet me terug denken aan de hilarische serie “de Luizenmoeder” met name aan de sexuele voorlichting van Juffrouw Ank aan groep 3 van de basisschool. Dat het stuifmeel van de meeldraden naar de stamper gaat 😅

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.