Kleur en geur

In de natuur is het al volop kleur en geur, tijdens een wandeling is het dan ook genieten.

De bloesem laat zich bewonderen.

Bloesem

Niet iedereen vindt de geur van Hyacinten aangenaam, maar het is wél een mooie bloem om te zien.

Hyacint (1)

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Hyacint (2)

De trosnarcissen staan er fris en fruitig bij, je ziet ze toch niet echt veel.

Tros narcis

De magnolia, heeft er zin in hoor!

Magnolia

En dan het overbekende blauwe druifje, toch altijd weer een “ eye-catcher”

Blauw druifje

40 gedachten over “Kleur en geur

  1. De winter mag dan nog volop aan de gang zijn met sneeuw en vorst, maar jouw foto’s hier doen me al dromen van je mooie lentepracht! Ik heb nog nooit eerder trosnarcissen gezien, weer iets bijgeleerd. 🙂 Ze zijn prachtig alsook je foto’s van de andere bloemen in (denkbeeldige geuren) en kleuren. 🙂
    Lieve groetjes, Heidi

    Like

  2. Hoi Ed,
    ik hou hiervan. Het mooie weer komt er nu ook aan
    en je ziet al weer veel mensen in de tuin aan de gang. Deze mooie voorjaarsbloemen zijn dan ook echt bloemen om je blij te maken.
    Heel fijn weekend (ik heb werkweekend).
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  3. Afgezien van de narcissen is het in Noord-Holland nog steeds een kale boel! Ik geloof dat er de komende dagen verbetering in de temperatuur komt. Hoera! Kan eindelijk de kachel uit.Ondertussen heb ik bij jou het voorjaar opgesnoven. (Ik hou wel van hyacinten!)
    Fijn weekend, grtjs 😉

    Like

  4. voor mij is foto 1 de winnaar dit keer, en als de weersvoorspellingen uitkomen kun je volgende week een explosie zien van het voorjaar.

    Like

  5. Hier de 1e keer gras gemaaid…dus laat dat mooie weekend maar komen dan kan ik buiten de hyacinten ruiken…liever buiten dan binnen 😉
    Mooie lentefoto’s

    Like

  6. Goede middag Edward, prachtige macro-opnames van deze voorjaarsbodes.
    Nu is het al genieten en we hebben nog zoveel tegoed. Dat wordt genieten

    Like

  7. Bij jou staat mooi in bloei. Dan ruiken erg lekker.
    Voornjaarkriebels komt eraan Edward.
    Mooie foto’s heb je gemaakt.
    Daar worden toch zo vrolijk van.

    Groetjes, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.