Drone

Zo’n drone, maakt best nog wel een hoop herrie, dat had ik niet verwacht.
Nog even en er vliegen auto’s door de lucht.
Maar hoe zet je dan verkeersborden en lichten neer?

Drone

27 gedachten over “Drone

  1. Het is wel een hele mooie drone.
    Dit is dan ook echt de toekomst. Het heeft zo zijn voor maar ook zeker zijn nadelen!
    Mooie foto Ed!
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  2. Tja jouw vraag kan ik niet beantwoorden….. deze dingen nemen ook letterlijk als figuurlijk een vlucht en ik bevrees dat dat snel een wetgeving voor zal komen want er zijn mi heel veel haken en ogen aan die krengen.

    Like

  3. je hebt verschillende soorten drones. Sommige gaan ontzettend snel en maken een gierend geluid. Vaak hebben die ook een camera aan boord waarmee je ze door middel van een VR-bril kan besturen. Alsof je er zelf in zit

    Like

  4. Kleurrijk is deze drone wel 🙂
    Deze technologie is veelbelovend voor onze toekomst.
    Heb al eens op een drone-beurs geweest… die toestellen worden al heel veel in professionele middens gebruikt ,
    als je de toepassingen ervan ziet, daar sta je gewoon versteld van.
    Misschien koop ik er ook eentje volgend jaar (dan heb ik tijd om de verplichte vlieg-cursus te volgen)

    Like

  5. Drone moet wel ervaring om te doen. Bij sommige drone hebben met camera. Kan iets nuttig zijn. Kunnen opsporen. Maar ik vind ook rive moeten houden. Lijkt spioneren aan doen. Ik heb dingen nooit van dichtbij gezien.

    Like

  6. Drones hebben de toekomst denk ik. Maar of auto’s op korte termijn gaan vliegen, betwijfel ik.
    Overigens zullen verkeersregels dan dmv AI aan de auto worden opgelegd. Bestuurder is dan slecht een passagier.

    Like

  7. Sommige hoor je nauwelijks vind ik.. heb er eens eentje in Frankrijk gezien, die vloog rondom de ruïne die wij daar bekeken.. en ineens viel me dat ding pas op, die had ik echt niet gehoord. Maar ja.. ik héb natuurlijk wel dat dove oortje..! 🙂
    Je kunt er mooie foto’s mee maken stel ik mij zo voor, maar zo van alles in de lucht.. het wordt er niet veiliger op denk ik.

    Like

  8. Het luchtruim is al vol…nu komen ook nog deze jongens….het wachten is op het eerste incident……
    De drone op de foto is wel een heel professionele …met een goede camera…. we worden van alle kanten bespied ……brrr….wat zei je….privacy…???

    Like

  9. Geen idee hoe dat moet Edward haha maar mooi is het wel. En als knappekoppen dat probleem oplossen zie ik wel veel mogelijkheden. Ik wens je een mooie dag geniet van zon.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.