28 gedachten over “Wenteltrap

  1. Dit doet me denken aan de tijd toen ik als tieren nog op het kerkkoor zat.
    We moesten altijd met de wentetrap naar boven omdat we van daaruit zongen.
    Wel weer een hele mooie foto Ed!
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  2. In het Belfort Brugge had je ook zo een enge smalle trap. Maar ja ik wilde toen wel van het uitzicht genieten boven. Oude hoge gebouwen hebben nu eenmaal zo een trap . Maar zoals jij de foto nam zie je hoed de welving links en dat vond ik heel mooi. Geniet van de nieuwe week Edward.

    Like

  3. Mooi.. en duizelig word ik er niet van.. je kunt daar meestal toch niet ver genoeg voor naar beneden kijken.
    Je hebt modernere openere waarbij dat wél kan.. dán kijk ik ook niet te ver! 🙂

    Like

  4. Ze zijn prachtig, die oude wenteltrappen en meestal zo smal, dat je je aan alle kanten vast kunt houden. Alleen lastig als er een tegenligger aan komt, dat lijkt dan meteen een dwarsligger 🤣🤣🤣

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.