32 gedachten over “Wilgenkatjes in de mist

  1. Wauw!!!! Dit is werkelijk geweldig mooi om te zien Ed!!!
    Prachtige kleuren en mooi scherp en dan met die druppels.
    Nee echt, fantastisch 💖
    Dit is echt genieten.
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  2. Me man vindt je foto’s prachtig … Hij is alweer weg. Gisteren had ik ook wilgenkatjes gefotografeerd, maar dan moet ik met me kippige blik eerst even goed kijken …
    Edward McDunn: “Jij kan niet fotograferen.” Margriet Spanjaard is dus 69 jaar jong en springt nog over bergen met haar frisse, grijze, korte, koppie. Als julie het niet erg vinden ga ik nu naar mijn blog: * http://www.friedabblog.wordpress.com *, want het is al 16.30 uur … Ik gooi me man de deur uit, kan effe niet koken, als de goegemeenten het niet erg vindt … * Amsterdam * 25 – 2 – 2019 *

    Like

  3. Ik had op 16 januari (!) ook een fotootje van katjes met mistdruppels op m’n blog.. gek toch dat het maar zó’n klein eindje verder als daar bij jullie zo achterloopt met die wilgen hè!
    Neemt niet weg natuurlijk dat dit prachtige opnamen zijn! 🙂

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.