35 gedachten over “Het gaat beginnen.

  1. Een foto met een belofte, zo kijk ik ernaar: práchtig. We hebben er lang naar uitgekeken. En als je ziek of in het ziekenhuis gelegen bent/hebt helemaal. Na de winter de komst van de lente vieren.
    Vandaag zie ik zowaar de ZON (-: Ik was even vergeten hoe ze eruitzag na al die regen, regen, regen…
    Lieve groet ♥

    Like

  2. Goede middag Edward, hier was een man zijn gras al aan het maaien, nu vind ik mijn gras nog niet echt lang, dus ik wacht er nog maar even mee. Maar de geur van gemaaid gras doet mij ook al bijna zomers aan. Maar nog even wachten voor het zover is, eerst nog maar eens de lente laten komen.

    Like

  3. Inderdaad Edward, het gaat beginnen, maar ik ben er beetje bang voor de vorst die ongetwijfeld nog gaat komen en de fruitbomen dan juist in bloei staan. Mijn perenbomen gaan ook al erg snel

    Like

  4. Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als het ’t echte lekkere voorjaarsweer is, dan zie ik het nog niet echt beginnen. De groei en bloei van bomen en planten zal ongetwijfeld in hoog tempo doorgaan. Maar aangenaam voorjaarsweer …? Nee, daar zullen we toch zeker nog twee of drie weken op moeten wachten, schat ik zo in.
    Maar je foto is mooi. Dat dan weer wel! 🙂

    Like

  5. Och overal is een dag voor dus die rokjesdag komt eraan…of is er al.
    Eerst nog ffkes wat warmer worden.
    De voorbodes van de lente zijn er al volop
    Mooie foto
    Groetjes

    Like

  6. Het gaat hard.. maar het kan ook niet hard genoeg gaan natuurlijk hehe. Bij de lente horen ook wel wat buitjes.. ben er net ruim een uur doorheen gewandeld met Jaxon en ik dénk dat er nu wel genoeg ligt voor al die lentebloemetjes en -bloesems om te kunnen ontluiken hoor..! 😛

    Like

  7. Als ik zo naar de bomen in park ziet en naar jouw foto dan lijkt het erop maar voorlopig is het weer hier nog een flop. Natuur is ook buiten zinnen en wil ook dat nu eindelijk de lente wel eens gaat beginnen.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.